February 16, 2009

Dendam Kesumat Bersama Arip Samat

Arip Samat ni budak Johor. Gua ingat dia duk Muor. Tetiba malam tadi ngaku duk JB. Mana2 laa.. Yang gua tau dia bukan asal KL dan takde kaitan langsung dengan Fahrin Ahmad. Sahih. Dan dia ni suka tengok Mari Bertarannum dalam status pakai seluar pendek dan belum solat Asar.

Budak Arip ni gua kenal kat Sekolah Islam Sungai Pusu lagi. Dia memang atletik. Gua tau dia jadi killer sepaktakraw. Jadi wakil. Walaupun saiz badan buleh disamakan dengan jentera di sawah padi, bab2 lipat gulung bola takraw dia hebat. Hebat setara mana gua tak tau sebab tak penah tengok sendiri. Gua caya je.

Sukan2 lain pun dia into jugak. Futsal. Ping pong. Badminton. Dan latest dia taruh angan2 nak jadi Nadal. Gua dengar2 baru nam hari main tenis. Dah ada raket dua ketol. Pehh.. giler bersunggoh2! Hujung minngu time peak period untuk auditor2 bertauliah macam dia, pun sempat gi tala court tenis. Punya laa pesen kaya auditor ni, dia register Fittness First semata2 nak wat jadi port mandi ngan salin baju. Gua tak paham. Tapi hebat2 mana pun, sampai mengandung dia tak leh celen gua main bola tampar. hahahahaaa..!!

Time free2, ada laa nampak kelibat dia mari kat gua punya Villa Wangsa Melawati. Punya laa atletik mamat nih, sampai permainan kompiter pun dia terer. Tapi gua mana bleh kalah. Walaupun selama ni rate kalah-menang lebih kurang sama berat, tapi kalu gua saja2 buat tak menang kemahen suka dia. Sebulan pun duk ungkit lagi. Gua kadang2 mari panas jugak.

Gua dah tak boleh sorok.
Gua kalah2 dulu pun takdak laa sampai bolos nam bijik satu game. hahahahaha...!!!


Gua tak tengok game MU malam tadi semata2
nak bagi Arip Samat kembali ke pangkal jalan

13 comments:

  1. ler, maen game rupanya

    p/s: ai dah 2 kali jadi pengkomen pertama.tak de hadiah ke?ahahaha

    ReplyDelete
  2. cess! game rupenye.

    ReplyDelete
  3. cis kutok arip samat semata-mata nak bgtau mu hebat main bolatampar ngan game la tu..

    ReplyDelete
  4. main congkak online lagi kicap.

    ReplyDelete
  5. laaaaaaaaaaaaaaaaa........ingat apo laa tadik...main arrrr game lain...bola ajerk...cube ko lawan tenis ngan dak arip tu plak...tak pun batu seremban ke...tgk sape hebat...:P

    ReplyDelete
  6. gua men game rakbi..amacam? mau lawan?

    ReplyDelete
  7. mari bertaranum tu lagu dia sedap sampai bulih ketuk2 meja... ha ha.


    .

    ReplyDelete
  8. ooooooooo..mari bertaranum ehh...wa igt mari bertarung

    ReplyDelete
  9. azie - ok laa main game.. tak dose. hahaha.. aa.?? adiah..?? 200 kali pun gua blom tentu nak bagi. hahahaha..!

    Mr PenyuBiru - gua memang nak kasi panas sama beliau. hahaha..!!

    acece - kadang2 kena jugak terima kenyataan.. hahahaha..!!

    famia - lol.. mana lu gali..??

    aim-a - hahahahaa..!! seperti yang diusulkan..

    Liliyuli - bile lu jadi besar ni? hahahaha...!!

    tasikmerah - yaaaaaa...rab!!

    o-y-e-t-t - lu nak kembali ke pangkal jalan jugak??

    ReplyDelete
  10. hhahah...takpe...gua tetap cool seperti biasa...tiada dendam...yang ade hanye penyesalan kerana memilih lazzio...cube gua pakai mu try tengok..hahaha

    ReplyDelete
  11. BudAk hijAu - ngan gua pun tak lepas.. erk.. lu ada terer tahap ivanovic ke..?? kalu tang cantik tu lu kalah..gua tau. hahahaha..!!

    ReplyDelete
  12. arip - dah kalah tu berani lagi lu bising2 eh..??

    ReplyDelete