May 11, 2010

Formspring II

Menurut kamus dewan :
  1. Bosan - sudah tidak suka lagi, jemu, boyak: saya sudah ~ makan daging; dia sudah ~ akan isterinya; ~ mendengar kisah yg sama berulang kali;
  2. Bosan - membosankan menjadikan (mendatangkan rasa) bosan, menjemukan: pidato-pidato serupa ini sangat ~;
  3. Bosan – kebosanan 1. perihal bosan, kejemuan, keboyakan: ~ akan lakinya mulai timbul sesudah dia jatuh sakit; 2. Jk kekenyangan;
  4. Bosan - pembosan mudah (lekas) bosan.


Apa kaitan pulak dengan formspring??
Ada...!

Pasal bosan la gua sudah ada satu akaun Formspring. Gua dah siap2 panggil Ellen deGeneris potong reben tadi.
Sila lah tanya.
Tapi sila hati2 dengan lu punya soklan.
Bawak ke muradat sok2 gua tak jamin.






Oh ye. Gua tarik balik stetment aritu ; hanya blogger2 ternama yang buat benda nih. Darkk marah.
Gua convert jadi 'sape2 yang bosan seperti takrif Kamus Dewan' yang buat benda ni.

6 comments: