April 27, 2011

Like Like Dislike


Fakta : Bancian worldwide - 5 daripada 10 video di Youtube paling banyak dislike adalah Justin Baiber.

Tapi yang championnye memang takleh blah. Nasib baik bukan budak bibir tuh. Cekidout sini~
Dah tengok tu jangan lupa kasi ibu jari ke bawah sebanyak lu orang ada.

Pelik juga video budak Charlie gigit2 tu masuk list jugak. Hasad dengki mungkin. Kesimpulannya, bukan Melayu saja yang ada penyakit ni. Sila noted.

Berbalik ke isu adik Baiber tadi. Gua tak paham betul la.





Apa jadah kah???? Tak tau gua nak ekspelin macamana gua punya kompius ni. Pelik pun banyak juga. Nak keji kang tak baik pula. Gua dah insaf. Lagipun makwe embeng tak suka gua carut2. Baik kan beliau?
Senang kata konsep dia sama lah dengan Dr Rozmey, Amir 'i'm sorry', Akademi Fantasia dan juga Adib.

Gua rasa Nora Danish ni beratus kali lagi umppph kut. Kadang2 bulih sampai luruh hati~


.......


Oh. Gua bukan apa. Semenjak opis gua dah blok laman2 sosial ni, gua banyak bawak bekal loading youtube dulu sebelum masa pejabat menjelma. Paham tak ni? Lantak~

Feveret gua - Masterchef. A'ah. yang US punya yang lama tu.. Bukan gua tak haptudet. Cume terlepas episod yang awal2. Comel kan gua suka tengok ritual masak2?

Saje nak bagitau ni. Yang champion...


omg!!!!

Whitney is young, beautiful, is studying medicins and can cook!!!

That is a girl you wanna marry.


Err.. Makwe Embeng sila jangan marah2. Bukan gua yang komeng tu~




Yang cempiang...

Gua ada respek kat beliau sebab beliau adalah jurutera software yang handal memasak. Kat Mesia ada??

Tapi gua nak ludah beliau sebab eksen nak mampus!


Iras2 kan dua ni? Dua2 gua tak suka. heh~




*rindu pula gua scene layan wresling dengan Singular yang kadang2 ada soundtrack dengkur2. lagi menarik ada iklan ngigau2~

7 comments:

  1. JB pada malam jumaat ari tue...elok baca Yassin..

    xde pekdah

    ReplyDelete
  2. pompuan memang terer bab ikut-ikutan ni...

    ReplyDelete
  3. kalaulah aku leh masak mcm master chef nyer masakan...

    kalau ko tgk Jr master chef ausie lg tercabar..kn?

    ReplyDelete
  4. citah : ye.. calon isteri tuh. kehkehkeh~

    jedi : lu ada baca x?

    kuehbakar : pesen baru nak up tu~

    tune : jr masterchef tak in sgt gua syak.. byk jaga hati budak2.. tapi maseh kagum~

    ReplyDelete
  5. yup...suke tgk whitney~~~~
    ^_^

    ReplyDelete
  6. ye.. ramsey pun terpesona tu gua syak~

    ReplyDelete