July 19, 2010

Banci


"Ni Encik Halimi Hamdan kerja kat mana?" brader banci.

"Chez Hair Studio" Singular.

"Err..macamana eja?"tanya beliau lepas 2 menit cuba untuk menulis tapi tak tulis2.

"C.H.E.Z. hair studio.."

"Hair studio tu macamana eja?"tanya beliau lebih lanjut. Pensil masih dikuis2 tanpa sentuhan pada borang.



Cepat2 gua cuba istiqamahkan Singular bila tengok tangan beliau dah genggam penumbuk.

8 comments:

  1. tu belum letak bahasa perancis lagi tu.

    chez de hair studio.

    boleh menangis brader tu pikir nak eja 'de' saja.

    ReplyDelete
  2. brader banci tu blur sbb byk sgt banci rmh.. maafkn la die..hehe

    ReplyDelete
  3. tak yah la berkira sgt. sian budak tuuuu... he he.


    .

    ReplyDelete
  4. eh dah sampai ke kat rumah lu?
    umah gua takde pun lagi.

    ReplyDelete
  5. Umah sape tak kena banci, kire setinggan. Kah3x....

    ReplyDelete
  6. kesian ~~ dulu blaja tak abes le tu..

    ReplyDelete