January 12, 2012

Less is More vol 34

1. Ingatan bila dah bulih apdet trus pakai ensep ni, bulih la ngapdet blog cara sepontan2 macam dulu2. Hampeh jugak...

2. Pagi2 sementara tunggu nak ngantor makwe embeng naik LRT, sepontanesly gua akan jenguk ensep. Fesbuk espesely. Pagi ni, gua mencarut sepontanesly. Dlm ati je lah tapinye. MLM punya pasal. Punya lah benci, gua delete trus.

3. Isu bola Teganu. Sebab apa kecoh2 sangat ni lu orang tau? Sebab management lah bangang nak meninggal dunia. Seminggu sebelum tarih tutup registrasi baru terhiling2 nak cari import. Gua main FM pn, awal2 season dh start scouting tahu? Kerja gile sume nih...

4. Alhamdulillah, perniagaan servis potograpi gua banyak menghala ke bagus lately. Rezeki awak yang kat sana tu mebi. Terima kasih tuhan. Terima kasih semua!

5. Mari tacing juga nak berpisah dengan Che Nik tuh. Banyak bakti beliau kat gua. Terima kasih. Gua kenang lu sampai bile2.

6. Eh! Dah nam dah? Bulih lah stop dulu nih. Sambung tido plop sket lagi~




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

  1. kamon! dah ada beri hitam x leh malas blogging :P

    ReplyDelete