August 22, 2010

Virgin

"Ko tak virgin dowh~" kata sorang sahabat bila gua tahan gua punya refleks time dia main cucuk2 pinggang.

Terpaksa gua mengaku yang gua memang pantang kalu pinggang kena cucuk.
Komfem melompat. Nasib baik kaki tak naik ke muka~

10 comments:

  1. ntah2 betul tak virgin...

    :p



    .

    ReplyDelete
  2. weh. bkn suma org pun sensitip ke kalu kena cucuk2 kat pinggang ni? cisss

    ReplyDelete
  3. Jenuh la kalo sensitip kat pinggang tu kira tak virgin.

    Adik sepupu gua umo 5 tahun yang sensitip bila kena cucuk tu macam mana kira?

    ReplyDelete
  4. kejadah kawan lu main cucuk2 pinggang ni?

    haish~

    ReplyDelete
  5. baby kalo die xde reflek pon xde virgin?

    ...tahyul sungguh cucuk pinggang jd xde virgin..heheh

    ReplyDelete
  6. mengong punya teori....

    bahaya o main cucuk2 pinggang camtu.... mak makan tapak kaki

    ReplyDelete
  7. nasib baik tak combo dengan latah sekali

    ReplyDelete
  8. Petanda awal TAKOT bini derrr...hahahaha..

    ReplyDelete
  9. lu dah kena tebuk ke seh???tula...main lagi volleyball...emmmmmm

    ReplyDelete