September 13, 2010

Balik Kolumpo


Hari raya nombor pat. Gua kena alik kolumpo. Sambung hidup. Tiba2 rasa tak puas pulak beraya. Aritu macam raya ni paling tak bes. Tem2 gini jadi berat ati pulak nak tinggal kampung.

Tak sangka sentimental juga gua ni rupanya.kehkehkeh!

10 comments:

  1. 1 beg confirm penuh kueh raya! hehe

    ReplyDelete
  2. selamat memandu~ pandu dgn cermat,ingatlah org tersayang..hehe

    ReplyDelete
  3. bukan takat sentimentel je gaya macam budak budak pun ade.. alik alik..

    ReplyDelete
  4. aku nak cakap yg aku balik kolumpo 20hb ni, tu je
    bye!

    ReplyDelete
  5. gua tiap kali balik dr kampung menitik air mata dlm kereta. bapak segala sentimental. haih...



    .

    ReplyDelete
  6. dok dang gi raye rumoh awek. tu yang berat hati tu.
    ke guane?

    ReplyDelete
  7. awek dia kerja kelumpo la keri.

    ReplyDelete
  8. eqbal : takde. baju gua yg malas nak antar dobi je sume. kehkehkeh~

    zie : alhamdulillah. dah selamat~

    ardzman : gua taip pakai ensep. biasa la tetinggal satu dua urup. huh~

    red : bkn lu duk kolumpo ke? err.. bye!

    hidemichi : komplit. licin!

    tasek : dah2 laa tu. buruk orang tua menagis weh!

    keri : awek saje pmikiran. dengg~

    ReplyDelete
  9. jo : kerja mana2 pun tetap awek gua. amacam??

    ReplyDelete