April 29, 2011

Gua Pun Pergi Soping Juga

Pagi2 buta di kem motosikal Sentul...


Gua : Appollo berapa?

Amoi : 35.

Gua : Kurang lagi tak bleh?

Amoi : Sudah kurang meh~

Gua : Kurang lagi la..

Amoi : 30.

Gua : Yang tu berapa?

Amoi : Mana satu?

Gua : Tuu.. LTD tu..

Amoi : Ini tak dapat 30 loorr~

Gua : Berapa yang tu?

Amoi : 60.

Gua : Last price berapa?

Amoi : 60 la. Sudah habis last ni kita bagi.

Gua : Oke. Angkat~

Amoi : Banyak duit lu meh~



Bertanyakan yang murah2 dahulu. Last2 beli yang mahal sikit. Barulah tidak dipandang kopak di mata masyarakat walaupun lu tengah kopak rabak.

Inilah orang puteh kata Collective Buying Power.
Kan sedap bunyinya tu~

6 comments:

  1. ah style mcm nak ngorat awek kedai handpone jer. tanya top-up tapi beli handpone.

    ReplyDelete
  2. hahhaa, kalo gua beli amoi tu sekali

    ReplyDelete
  3. chehh..chehh..chehh...
    mesti amoi tu cun melecun kan? sampai terbeli helmet mahal..

    xD

    ReplyDelete
  4. akma : tak. ayam goreng~

    apei : a'ah. konsep dia sama la~

    linn : oh yeah. muslihat itu mustahak~

    republik : lu nak lu belil lah. gua tak nak. muka macam spoket ex5~

    jaja : gile. tu tektik perdaya2 saja. takde kaitan dengan hati dan perasaan weh!

    ReplyDelete