June 16, 2011

Buang Bayi


Untuk sape2 yang belum tahu, hari kemarin belakang kedai rambut setailo Chez lorong masuk parking andegraun, orang ramai ada jumpa bayi. Masih ada hayat. Merah lagi. Pompan. Comil. Hu de faking bitch laa yang buat onar. Celaka! Celaka! Celaka!!

Sembang2 dengan Chez pasal mende tu semalam, memang mari haru juga lah. Slama ni duk baca dalam sokkabar saja. Ni dah jadi depan mata, baru la mari betul2 feel tu. Campur2. Marah. Insaf. Hari2 akhir zaman...

"Sbenarnya kan, mak bapak dia tak salah dow..." kata2 Chez di akhir bual2.

"Haa?? Nape plak?" gua sedikit kompius. Redi2 saja nak counter abis2an.

"Budak tu yang lari dari rumah."












Gua terus kasi karate laptop beliau barang sepapan dua.





Ni laa yg orang kata - time buat tak ingat. Segala jenis sumpah seranah
paling terkutuk kepada yg buat menda nih. Celaka!!!

9 comments:

  1. peh. wa x bulih la isu ni.
    bulih mari sebak.

    ReplyDelete
  2. Allah... idup lagi ye baby tu seh? polis amik antor spital tak? gua tgh puasa fb ngan blog ni. nti la ujung2 bln sket gua pun ada benda nak update ttg isu2 ni...

    dem mak bapak baby ni! masa sedap tak beringat! dosa zina, dosa buang bayi! demmm!!

    ReplyDelete
  3. bala...bala...bala...bala...bala...bala...saya MC sebenarnya hari ini ~Medical Officer hantu Kak limah~

    ReplyDelete
  4. sebak.
    tapi aku x berani nak maki sangat seh.
    sebagai anak dara, banyak benda yang aku kena hati-hati. mintak dijauhkanlah. aminn...

    ReplyDelete
  5. yang mya tu buang anak, cane nak kire pulak?

    ReplyDelete
  6. betul2..mase buat x ingat..kesian baby tu..

    ReplyDelete
  7. hanie : tak baik juga asik huhahuha tak tentu hala nih~

    manshiss : chisss!!

    rosemyn : menang sungguh demm.. tapi tempoh buasa blog ngan fb ni brape bulan? gua x penah tau pun~

    arep : bala sangat tuh~

    jo : bab2 macam ni laa peluang nak buat.. kang lu dah belaki dah tak sopan dah nak maki2~

    jedi : pilu weh~

    mm : beliau bukan buang. tu kena rompak~

    zie : betul kata org tua. beringat sebelum kena~

    ReplyDelete