June 24, 2011

Eeeuuuuwww~


Sudah banyak kali gua bilang, gua cukup menyampah tahap lahanat bila jumpa budak2 yang cakap leweh2 'eeeuuwww' pesen konon kewl tapi sebenarnya bahalol nak mampus.

Semalam gua jumpa lagi sekor. Entah macamana gua bulih mengappruv beliau kat fesbuk dulu pun gua tak tau. Kebetulan. Kebetulan nasib beliau kurang baik (atau sangat baik) malam tadi. Gua tejumpa. Gua kasi nasihat cara brader2 sikit. Post satu link pasal kondem fenomena eeeuuww2 ni lah.

Nasib beliau kurang baik (atau sangat baik). Beliau melawan cara halus. Apa pun tak boleh - katanya. Sikit minit berlalu, gua nampak lagi beberapa status 'eeeeuuwww'2 dari beliau kat dinding. Sah! pesen tak makan saman. yang buat gua punya menyampah jadi dabel, beliau juga termasuk dalam golongan sendiri-tulis-sendiri-like dan juga komen-lah-weh-jangan-like-saja. WADEHELLLLL~


Gua tak boleh tahan... laju je tangan bawak tikus tala ke butang unfriend. Ktik!!
Lu tak rugi apa2. Gua tak untung apa2.
Gua puas ati je lah tapinya. Pesen budak2 baru tumbuh kepak. Bia lah~
*ketik utk besar2. betul. kali ni gua x tipu~




Oh. Gua bubuh link AnwarHadi kat situ..
Nak tengok juga kalu, sila ketik titik ni.... : ....
Pesanan berguna, gua ambik. Walaupun gua tak suka beliau.

Poyo!

Sori bro.
Lu tak best bro.
Sumpah tak berapa best bro~

Gua lagi saport matluthfi90.
Sebab...


Hah!! Sape tau Firdaus Yunan dan matluthfi90 tu orang yang sama~


9 comments:

  1. omak aihhhhhh nak terhurai urat2 mata aku baca ayat budak ni. baguslah ko unfriend huhuhuhhuhu

    ReplyDelete
  2. ni pesen ejaan konon kiut ni eh?? kat page gua pun melambak pesen ginih! haru je nengok! gamaknya BM dlu dpt bape le memasing...

    ReplyDelete
  3. aihh..jenis manusia dengan ejaan mintak kena tendang sedas dua namanya ni

    ReplyDelete
  4. patot mark as spam pon tape...

    hamek kau skali...eee...rk..hihi

    ReplyDelete
  5. part atas tak kisah
    part matluthfi sangat kisah!
    firdaus yunan?
    sapa tu?

    *hampir 99% tertipu! -_-"

    ReplyDelete
  6. mana punya budak najis ni? jenis tak pernah potong kote ke ape? ptuuiiii...!

    ReplyDelete
  7. aku setuju bro. Anwar Hadi tak best bagi aku. Matluthfi mmg best..

    ReplyDelete
  8. masy : kalu gua jumpa lu wat cmni jugak siap!

    rosemyn: bala nih.. bala~

    citah : takyah mintak pun gua kasik~

    tune : kalu bulih gua nak mark je kat muka terus~

    rapunzel : kahkahkah!!! sila berkenalan ye~

    synicalmind : tak tau pula gua dia ada ke x~

    thoyol : lu best bro~

    ReplyDelete