June 28, 2011

Hadoooyai Masterchef~

Masterchef Amerika musim 2 dah stat. Memang gua tunggu. Top Chef tak sampai level bulih buat gua addict. Masterchef baru true.

Gordon Ramsey macam biase garang macam babi.
Graham Elliot pun macam biase pesen komen ringan2 tak tahu ke hala macam Enot.
Joe Bastianich saja yang gua nampak lain sikit. Poyo dia dah sampai tahap kena takut.

Sila jangan pelik kalo jumpa laki2 kacak suka tengok rancangan masak2. Apatah yang pesen rebel2. Yang terpilih tu pun lagi rok daripada gua selambe bulih masak sedap2. Rok tak rok mana lah. Ada yang pesen bertatu, tindik telinga, tindik bibir dan mamat punk. Ini propesyen serius. Sila jangan berpikir macam Berahim Ali.




Sambil sedap2 tengok tu pun ada juga canggungnya.
Lu orang perati gambor bawah ni.
Masa odisyen la konon2...


Celaka punya menipu orang putih! Jatuh stended!!
Eh. Lu orang nampak tak yang gua nak kabor ni?
Yang gagal sila ketik sini~


4 comments:

  1. takde beza la ngan metro....

    ReplyDelete
  2. hahaha....illusionist tahap teknologi

    ReplyDelete
  3. anon : pandai juga reporter mesia laa dok~

    tasek : hamlau!

    arep : a.k.a pentipu!

    ReplyDelete