November 18, 2008

Gatal


Gatalnye!!


Aku raba2. Jumpa.
Aku usap2.
Gentel2 sikit.

Aku getus....

Adoii!!!!

Ssssstttt.. bisanyee..!

Huuu..huuuu..
Haaachummmm!!!!
Srooott!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sape ada petua tak nak bagi bulu idung cepat panjang..???



.

13 comments:

  1. ishh..nape main tarik2 bulu idong nih? huu..

    ReplyDelete
  2. jadi habit nanti cabut bulu hidung.
    tp itu sesuatu yang best kan?
    hahaha~!
    nak plak kalu dapat yang kasar punya... hahaha
    (aik? mcm selalu buat je aku ni?)

    ReplyDelete
  3. Letak krim yang selalu buat cukur janggut tu berkesan tak? HAHAHA.

    ReplyDelete
  4. mrblind - makin kerat makin rancak pertumbuhan.. haih..

    keri - minyok nyor dalam idong?? sroott..!!

    erina - ecececee... macam tak biasa...

    TM - lebih panjang dari kumis saye

    azie - a'ah.kalau la bleh garuk2..

    lapan - hahahaa... nak best lagi meh aku cabot ko punyer lak!

    dugong - kompom.! tapi puas.. ngee!!

    atiqah - huh.. berkesan nak bagi duk sepital!

    ReplyDelete
  5. siot je..tp kalo bulu idong mu pnjg
    org awam akan keliru samada misai kah
    atau ugas² kah..huahuahua..
    psst:
    *mmbe aku bakar je bulu idong -cucunda-

    ReplyDelete
  6. wakakakakaa.. aku igtkan mitos je.. rupanya ada sunggoh org bakor bulu idong..!

    ReplyDelete
  7. cilakak!
    gua dh stat berpikiran negatif dah td.
    haha~

    ReplyDelete
  8. darabdua - sah..! lu dah kekuningan.!

    ReplyDelete