November 6, 2008

Spotcheck

Pukul : Customer Visit
Lokasi : Opis

First time experience customer datang checking. Ramai - 7.
Aku dan IsfaRizal kena buat housekeeping.
Yang entertain - Encik Man dan Tuan JI. Boss2 aku yang gembira.

Sampai turn markas operasi NOC. Encik Man explain apa yang perlu.
Tuan JI tiba2 tutup langsir di belakang. "Kang ada pulak yang nak tengok ke luar kang. Susah.."

5 minit berselang. Lawatan habis.
Tiba2 ada laa seorang. Lagak nazir sekolah.
Pergi bukak langsir. Tengok panorama. Tuan JI dah blushing.

"Habis laa lepas ni Cik Man. Aku dah tutup langsir tu tadi. Nak jugak dia pergi."
Encik Man dah tak sedap duduk.

Aku toleh ke tingkap.
Oooo... Dua insan bergelimpangan. Lena diulit fiber. Sedap sekali mereka.
Kantoi yang amat sangat.


.

5 comments:

  1. Aku ingat ade gambar 'nipple' di balik tabir tingkap tuh, haha....(Refer blog:title 'Mudah' posted few days ago)

    ReplyDelete
  2. ape yang bergelimpangan?

    i dont follow.

    ReplyDelete
  3. azrie - bukan gambar je, memang ada nipple pat ketol... kalu bukak baju laa..

    keri - ko tido bergelimpangan ke bergemerlapan?

    ReplyDelete
  4. kantoi besar besaran
    aahaha

    ReplyDelete
  5. azie - yg penting ai tak salah.. hahahaha..!!

    ReplyDelete