November 19, 2008

Hiburan Di Saat Memerlukan

Kat ofis. Malam.
Tinggal kami berdua - dengan IsfaRizal.
Tengah sibuk.
Ada breakdown kat Penang.

Aku : Macamana ni Is..? Takde respon lagi pun org sana..?

IR : Ada... aku dah call tadi.

Aku : Dia cakap apa?

Is : Nak suruh orang kita pegi tengok. Aku dah suruh kontraktor pegi tadi.

Aku : Sape? Pawatech ke DGB?

IR : DGB. Fakar nama dia.

Aku : Haa.. sape yang pegi?

IR : Fakar.

Aku : Aaa?!! Apa nama dia? Hahaha...

IR : Fakar...

Aku : Hahahahahahaa..!! Wakakakakakakakaa..!!! ~bengong



.

14 comments:

  1. sebut nama die betul2 wehh.. salah sebutttt, kang jadi lain plak... hahahahah... hampeh.

    ReplyDelete
  2. fakar..nama dah macam mencarut..

    ReplyDelete
  3. x baik lu all kotak katik kan nama mamat tu.meh sini jap kepala lu all ni...

    ReplyDelete
  4. woo. mau tersedak2 mamat fakar tuh.

    ReplyDelete
  5. I'rabkan fakar:

    fakara - yakfur salam - makfur - kafir

    (takke f#ck*r nama die, haha)

    ReplyDelete
  6. HAHAHAHA.. aku pn gelak jgak..

    ReplyDelete
  7. landaklaut - dah cuba sebut sehabis sopan tu.!

    mrblind - dia yg ckp sendiri

    zairi - ai x wat ape2.. gelak saje

    sultan - hmm.. leh wat tajok filim nih.!

    atiqah - mitos melayu

    azrie - ye.. ye.. kamu budak KISAS.

    kelambu - xleh tensen ngat buat keje kn.?

    ReplyDelete
  8. korang pun breakdown kat otak ek?ahahah

    ReplyDelete
  9. haha.

    cer try asing suku kata tu.

    fak ar.

    haha lagi.

    ReplyDelete
  10. azie - mmg selalu.. hahahahaa..!!

    keri - byknye metod.. pusing kut mana2 pon jadi gitu gak.. hahahahahaa..!!

    ReplyDelete
  11. re : tempat tu kat belakang kfc kat stesen bas kuala tranung tu la.
    dok la besh ngak2 pun, tapi sebab orang belanje, jadi beh ar.
    haha

    ReplyDelete
  12. hahahaha.....

    nama pon dah jadi penghibur..
    tak perlu dia pakai papan tanda nama
    AKU PENGHIBUR..

    ReplyDelete
  13. itulah hiburan.. huhuhuhu..!

    ReplyDelete