July 5, 2011

Less Is More

1. Beroleh tayangan hari pertama Transformers 3. Tem masuk rasa sangat osemm. Tem keluar rasa sangat sakss!!

2. Gua tengah konstruk website sendiri untuk bisnes2. Hari2 duk ngadap cari identiti. Sila jangan buka dulu. Nanti nak resmi, gua ajak lu orang potong reben ramai2.

3. Hujung minggu ni Femily Day kompeni gua. Kena cari kostum bertema Budaya Sedunia. Gua hampir nak beli satu kurta. Tem2 tu juga makwe embeng gelak sakan. Nampak jelmaan abam bangla katanya. Sungguh demm~

4. Sekarang duk huru hara pasal Bersih 2.0. Gua takleh komen banyak. Cuma nak kasi celaka saja kat tiwi nasional sebab buat iklan maha WTFBBQ (sukukata Obe).

5. W-Day gua dah dekat. Baru rasa kalut2. Itu belum buat. Ini belum siap. Laju betul encik masa ni. Serius! Tapi bile teringat makwe embeng terus rasa lambat pula nak sampai.huhuhuhu~

3 comments:

  1. halaaaaaaaaaaa.. abang gua nak kawen dah. sobss.. sobss.. nanti lu dah tak sayang adam lagi dah. sedih.

    ReplyDelete
  2. periperi : yg penting adam syg gua lagi. kahkahkah~

    aima : dah dpt blom?

    ReplyDelete