July 15, 2011

Felda


Satu malam yg agak kemarin, gua ada tonton satu filem kat tivi nasional cenel dua. Biasanya kalu dah bosan2 jenguk TV yg bayar mahal2 tapi rancangan ulang2, gua memang jadikan cenel nasional nombor dua ni sasaran. Dia punya filem memang kadang2 rare tak patut.

Malam tu gua dapat. Filim omputeh tajuk Be Cool. Gua sneek peek sikit, sikit punya ramai star yang starring dlm itu filim. Konsider yang gua bulih kenal muka tanpa rujuk intenet tu glemer tak patut laa dok. John Travolta. Uma Thurman. The Rok. Vince Vaughn. Steven Tyler. Paul Adelstein. Danny deVito. Andre Benjamin. Dah. Tu je yang gua ingat nama. Tak cukup ramai?? Konsider lebih daripada tiga tu ramai laa dok~

Yang gua nak 'lampu tinggi' kat sini, si Andre Benjamin. Gua tak minat sangat sakai ni. Tapi video lagu Hey Ya dia dalam Outcast agak osamm bagi gua tem blaja2 dulu. Satu babak dalam filem Be Cool ni, gua perasan tatoo dia kat bahu tu. Macam pernah ku lihat. Tapi di mana ya..??





Sama tak? Sama tak..??
Tak tahu lah sapa yang tiru sapa.
Atau mungkin Andre ni anak peneroka barangkali~

4 comments:

  1. rasa sapa pakai dulu logo tu ek..

    ReplyDelete
  2. dasat jugak pengiklanan felda ni eh? hahaha.

    ReplyDelete
  3. mak aihh...tercabar gua yg anak peneroka ni.hahaahah.. :D

    ReplyDelete
  4. marina : sapa yang pakai dulu lah~

    jamil : bayar mahal tu~

    kakuna : knape? nak buat jugak..?

    ReplyDelete