July 25, 2011

Less Is More vol.2

1. Max, Eshter dan Giuseppe dah tersingkir. Nampak gaya macam Ben Star yang akan jadi juara. Sementara itu, Joe Bastianich makin kejam dari minggu ke minggu. Apa makan ntah encik botak nih. Time2 macamni baru terserlah betapa 'nice'nya Gordon Ramsey. Sementara itu, Graham Elliot masih mencari personaliti tersendiri.

2. Sikit masa lagi gua punya website akan di lancor ke udara. Harap dapat kerjasama kasi job barang sekopi dua. Tak banyak gua mintak. Dalam 20 job sebulan pun jadi lah.

3. Dah kat seminggu gua tak nampak Mia - satu2nya makwe yang tinggal di VWM dalam spesis kucing. Sesekali tertengok bekas makanan beliau mari syahdu juga jiwa rebel gua. Teringat tiap2 ari gua balik keje, bunyi je Igo, dari jauh belaiu lari pulang nak berebut dgn gua masuk umah. Haih. Sape2 yang ada terjumpa beliau sila pulangkan ye. Gua rindu.

4. Copin pun dah 3 4 ari gua tak nampak cuping telinga.Ntah ke mana hilang tanpa khabar berita juga. Nak telepun kang rasa macam hubungan dengan makwe2 pula. Bia lah. Kucing gua lagi mustahak.

5. Tak lama lagi, gua pun akan tinggalkan VWM. Prosper dah takde geng mahu melepak tika beliau ponteng. Makcik nasik lemak Fullamak dan Pakcik spageti akan kehilangan pelanggan setia. Takkan ada lagi bunyi2 ceramah Ustaz Azhar Idrus berkumandang dari master bedroom. Namun, ritual bulu tangkis akan tetap dijaga konsistensinya. Aduh. Jemputla berasa sedih bersama gua.

6 comments:

  1. hahaha.. sobs.... gua sedih...
    eh.. eh.. mia ade dgn gua la...
    die majuk jln smpai umh gua.....
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. gua nak tumpang sedih utk point nombor 3...

    tp betul la... entri ni bau gadis2... gua yg gadis pun x wat entri gini...

    ReplyDelete
  3. lu nak pindah mana bro? pindah rumah tak pa jgn lu pindah blog tak kasi tau gua!

    ReplyDelete
  4. bagi lokasi kedai nasi lemak dnegan spageti tu.nak terkam sikit.

    ReplyDelete
  5. nlela : asik mentipu je kerjenya~

    arep : apa fuhhh..? piwwwit la kalo brani~

    rosemyn : lu x tru gadis lagi kut~

    apei : pindah rumah saja. mungkin lagi dekat dgn lu. bulih ajak gua main bolo sama2 dok?

    jamil : tanya budak VWM~

    ReplyDelete