March 2, 2010

Nak Pegi Showroom Proton

"Jom pegi showroom Proton kat Ampang kang." Copin buat proposal untuk progrem hari ni.

"Kat mana aa..?" serius gua tak ingat. Walaupun Ampang tu takde laa besar mana, tapi tak silap gua bukan satu showroom Proton kat Ampang. Tak kira 7Eleben lagi.

"Kat Jalan Ampang tu la. Yang tepi jalan tu. Ada display kete banyak2 tu. Pegi ngan kete ko lah." Copin kasi pedoman. Baru gua ingat. Lama gua tak lalu depan tu. Manjang je jem.

"Apesal pulak kete gua?" gua cuba buat2 tegas. Kuah nasi dagang kasi hirup sampai abis.

"Ye la. Nanti bulih laa Cik Sona jumpa member2 dia. Cik Jen ada. Mek Ana. Abam Neo. Kak Zora pun ada..."









Sekali sekala memang kretif tahap musibat juga mamat ni punya kepala otak.

19 comments:

  1. Laju gak la dia berpikir walaupun cakap
    pesen Gondol..huhu..

    ReplyDelete
  2. ye laa..orang tu ada cik sona..

    ReplyDelete
  3. elok la..
    lu pun licik jgk..
    mcm abu nawas~

    ReplyDelete
  4. sepesen jek perangai. cakap orang plak.

    ReplyDelete
  5. evocil gua lagi hebat..ceh..

    ReplyDelete
  6. lily : berpikir bab2 karut kelaut bulih la~

    mannequinn : ah! haei2 jadi bahan mainan VWM gua syak. hahahahaa!!

    malin : ye la.. abah org tu ada cik sona~

    hanie : lebih baik drp jadi mawas. ikikik..!!

    ateeka : lu pun sama pesen juga ni gua syak~

    linn : x kesah. gua lagi terer amik kesempatan. hikhik!!

    jo : ye la. ye la.. amik la. Cik Sona gua tak berkira sangat kut.

    ReplyDelete
  7. linn: ty..gua mmg pandai hehe

    dzul: meh la kenal ngan i awwwww!!!~~~ hahah :D

    ReplyDelete
  8. mek ana tu ape wei?...serius wa pk dalam masih tak dapat tangkap lagi...gua tak segenius cupin....

    ReplyDelete
  9. bebijok sungguh copin ni. hoho.

    ReplyDelete
  10. abg coooopinn...oooo abg copinnn...

    mek ana tu ape eh? kitew x tawu la...:p
    (ayat org jatuh ati kt copin)


    ** seh, lu jgn klasifikasikan plk kumen gua under 18pl..hahaha

    ReplyDelete
  11. cik pida: ooooooo...cik pida oiii mak aiiii~~

    mek ana tu adalah proton PERDANA...hehehe :D

    *seh gua suke la kumen 18plxxx nie hahahah :D

    ReplyDelete
  12. ligat otak name nye..memang bijak,

    ReplyDelete
  13. copin terbaekkkk la die nye lawak cm bangkai.hahahah....

    ReplyDelete
  14. dzul : lebih kurang chez saja. teruk sikit je~

    arep : perdANA..!! kecap laa sikit woi!

    myra : kasi nama jantan kang lain pula di mata masyarakat~

    landak : pesen bijak tan tentu hala nama dia~

    cikpida : sila ON CINTA~

    triple x: gua nak suruh dia mintak keje proton.. tukang bagi nama~

    aloy : tak agak2 dah.. solid tu!

    kakuna : badan pun bau bangkai.. gua tak heran langsung. hahahahaa!!

    ReplyDelete