September 12, 2011

Hadoooyai Masterchef - Keputusan




Top three.
Adrien (Inesen. Laki2 baik. Harapan juara tapi nombor dua)
Jennifer(Mula2 banyak masalah. Bangkit last2 minit. Juara)
Christian (Sombong. Bongkak. Kompiden macam setan. Nombor tiga)



Suzy. Nombor 4. Tapi champion.
Dalam bab2 mengada2 dan kasi orang meluat sampai muntah lah tapinya.
Dan bodoh juga.




Sape2 yang baru nak layan kat Asstro tu mintak mahap lah ye. Gua dah khatam dulu. Minggu lepas dah sebenarnya. kehkehkeh~

Gua ada juga layan yang Ostolia punya version. Hambar macam murtabak Kolumpo.
Tak tahu lah yang Malaysia punya nanti pulak macamana.
Iklan dah nak gempak.
Kalu hempeh jugak, memang gua tak bayar laa Asstro lima bulan.

5 comments:

  1. Ostolia punya version,macam kelas memasak chef wan.Tak ganas.Lembut-lembut.

    US punya,heh,tengok Joe Bastianich dengan gordon ramsay pun aku dah naik seriau dia punya angin.

    Tapi budak kaya kerek 18 tahun tu ok jugak.Penyeri rancangan.Sayang,keluar awal.

    ReplyDelete
  2. eh nk tanye la... i terlepas bape episod ntah... nape eh yg si ank org kaya brlagak tu terkeluar?

    ReplyDelete
  3. season 1 punye MC aku negok yg US punya pompuan gak yg menang...

    tp aku lg suke jr master chef!!

    ReplyDelete
  4. jamil : yeah.. gua minat sama itu budak.. x padan dgn rambut belah tepi dia punya samseng~

    cpi : sebab tersingkir~

    tune : yg season 1st tu xpe.. comel woih!

    apek : lu try aa selak tengok~

    ReplyDelete