September 10, 2011

Jangan Lupa Namaku


Bukan.. bukan taknak lu orang lupa nama paiseh...

Tu tajuk lagu saja.. sedap kemahen.. kalu lu orang geng2 ngadap tivi lepas balik terawih la.. Samarinda - Ramadhan Terakhir.

Terus terang kabor, gua tak berapa bulih tengok sangat cerita nih. Tapi gua tau cerita ni sedak. Lebih sedak dari Tanah Kubur mahupun Hantu Kum Kum. Terus terang kabor, gua sempat tengok episod nombor 1 dengan nombor last saja. Tapi gua tau cerita dia sedak.

Tengiang2 lagu dia sepanjang bulan puasa aritu. Ikut lirik dia, kalu tem bulan tak puasa pun bulih pakai juga. Maksudnya jangan lupa tuhan. Bagus!





F.A.Q :

1) Sape penyanyi?
Pompa Bensin.

2) Sape Pompa Bensin?
Pompa Bensin adalah sebuah band projek khas yang ditubuhkan di Kuala Lumpur, Malaysia
pada tahun 2009. Kumpulan itu terdiri daripada AzmAiza Y (vokal) dan AG (bass, gitar,
keyboard & perkusi), Andra Ahmad (Vokal & gitar) dan Aidan Haliqa (vokal). Semua empat
ahli yang terlibat dalam penulisan lagu dan pengeluaran.

3) Sape tu? Tak pernah dengar pun?
Aidan Haliqa - Nadia Aqilah (nama reverse)
Andra Ahmad - Aqasha (nama anak)
AG - AG Coco Hujan ; genius!
AzmAiza - Butang (Sindarela)
Tak dapat jugak? Tanya laa gugel sendiri~

4) Kenapa Pompa Bensin?

5) Gile ah.. Paiseh layan crite gini?
Sukati gua lah!!!






Oh ya. Lagi satu sebab cerite ni sedak. Yang belakon jadi mak rimau yang garang macam mesin kelapa tu.. Mazni nama dia dalam crite nih. Pehh.. dia punya acting power macam Julie White! Siasat punya siasat.... Perghh!! Fazlina Dato' Ahmad Daud! Adik Fauziah Dato' Ahmad Daud!! Patut sangat laaa.... (gua respek Ogy pasal beliau kawen dengan Eman Manan.kehkehkeh~).






Makwe Embeng : Eee.... tak suka laa cerite tu?

Gua : Kenape? Best woo crite ni...

Makwe Embeng : Tak suka lah Tasha Shila tu...

Gua : A'ah.. Idung plastik. Macam dah nak tercabut je nampak~



3 comments:

  1. ini serius. nak dgr jap.

    ReplyDelete
  2. mmg sgt best lagu ni...... malaysian rupanya.... yeay!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. macy : serius sedap gile!!!

    zonaku : gua nanti2 gak lagu lain beliau nih... sunyi je macam cengkerik~

    ReplyDelete