September 19, 2011

"Sakit apa pun orang laki ni..."



Itu hari tem gua sakit tekak yang hamat sangat tu, gua sakit sangat2 sampai tak boleh bangun tido. Sebab kalau gua sedar, gua akan rasa sakit. Jadi gua usahakan jugak untuk tido. Bila2 masa. Kat rumah je lah tapinye. Gila apa nak tido tengah divider.

Petua petui tu gua amalkan juga. Kicap campur asam limau nipis gua telan. Ptuihh! Tak sedap langsung! Baik gua makan eskrem saja. Tekak gua pura2 jadi baik sebab eskrem lagi sedap kalo nak banding dengan kicap.

Petangnya, gua pegi makan nasik ayam ON dengan makwe embeng . Dah dua hari gua asik telan nestum saja. Perlu juga makan nasik untuk bekalan karbohidrat. Tapi tak sampai suku pinggan, gua serender. Dia punya perit mengalahkan sembelit. Serta merta gua jadi tak hensem sebab makan sikit pun dah mengah macam main renang berirama.

"Sakit apa pun orang laki ni, sakit lagi pompuan time nak beranak tau..." makwe embeng kasi nasihat sedas.

"Pergh! Awal standby nampak~" hikhikhik~




p/s :
Ya. Saya lagi bangang daripada Forlan~

5 comments:

  1. heheheh....torres mmg terbaik la semalam....ekekekkeke

    ReplyDelete
  2. torres tu memang nak kena toreh aku rasa.

    ReplyDelete
  3. serta merta tak hensem?
    bukan sepatutnya semulajadi x hensem ke?

    ReplyDelete
  4. brutal : apetu?

    jedi : sikit hari lagi bulih geng sama fakri~

    keri : dah lama dah~

    jo : hensem2 ni mainan duniawi saja sbenarnya~

    ReplyDelete