December 21, 2009

Sana

.



Entry ari ni...

Sila ketik sini.

22 comments:

  1. dah lama gua nak buat macamni..
    keh keh keh~

    ReplyDelete
  2. lu jangan cabar keimanan gua boleh?

    ReplyDelete
  3. isk..isk...
    nasib baik gua jenis penyabar seh...

    ReplyDelete
  4. haha.

    teringat aku yosh penah reply komen dia dan jadikan entry.

    hoh.

    ReplyDelete
  5. cipann btol. seb baik aku penuh dengan sifat sabar hari ni.

    ReplyDelete
  6. ces...biadap..terpedaya gak la hari ni...
    hadoih...da abes keje la tu kn...?

    ReplyDelete
  7. gua da bese terkena..
    x kesah sgt..

    ReplyDelete
  8. dh habis teror lah tu dpt mgenakan org len arini

    cehhh!~~

    ReplyDelete
  9. Macha,
    cara Yoshz reply komen adalah sgt style lah!
    sebab tu dia dapat jadikannya sebagai entri!

    ReplyDelete
  10. ni stok dah takde idea la ni..hoho

    ReplyDelete
  11. hahaha.. lawak nyer.. jgn sampai gua tendang perot lu!

    ReplyDelete
  12. paiseh : dah2.. sekali ni je!

    gadissebelahpintu : ala.. skali je..

    firework : ye. ye. gelak. gelak..

    oked : tak. kan..??

    jo : oh. penyabar rupanya~

    hanie : zaman gua baru2 ada fesbuk~

    macha : tetiba gua pun baru teringat~

    fafarafa : prektis la hari2. byk hikmah tu~

    lily : bkn abes keje. abes idea. hahaa!!

    dzul : bkn lu pun penah buat ke..?

    hazerin : terer? oh. terima kasih~

    mammamia : teettt..! jumpa sorg yg x sabar ari ni~

    akupentoi : komen lu paling best. hahaa!!

    jirah : gua bukan yoshz!

    ateeka : betul. nah sepak terajang!

    sharip : bodo? bkn brilliant ke..? hahahaa!!

    myra : comelnye lu maki hamun. hahahaa!!

    erina : lu org laa sumber idea gua. amacam? terharu..??

    kecik : beliau dh kawen ye??

    apei : sampai kiamat pun x sampai kut kalu lu kat cheras gua kat melawati. hahaha!!

    dark ray : tahniah. lu sorg je x tekena. nah adiah.

    ReplyDelete