December 25, 2009

Tiada Mood Krismas Di Sini

"Aku dengar lagu ni dalam toilet tadi, insaf aku dow~" - Copin yang baru keluar mengencing kat bilek ayer sambil betulkan sepende. Pap!! Pap!! bunyi dia~.

"...Dah laa dua tiga hari ni ko asyik dengar lagu ingat mati ingat mati je. Risau aku. Kalu ko ada mimpi apa2, bagi tau la. Esok2 bulih juga cerita masuk Metro." - Chez kasi sound dia punya cuak. Jarang benor dia kasi tunjuk kasih sayang macam tu.



Dua tiga hari ni, gua banyak layan kepala dengar lagu ni. Cuba cari hidayah kasi jadi mukminin sket.
Baru seminggu Maal Hijrah.
Moga2 gua tak lupa azam tahun baru.
Lu orang pun~



Cepat ucap Astaghfirullahal'azim~

16 comments:

  1. haritu gua dengar somewhere. lain bezanya antara jaga solat dan menunaikan solat. jaga solat maksudnya sentiasa solat di awal waktu. gua punya tiang dari dulu asik bergegar. semoga tahun 1431H ni tegaklah sikit kot tiang gua.

    dan gua terbaca merata2 tulis. kalau nak jumpa jodoh yang baik, carik yang jaga solat.

    dan lasli, mulakan semua jenis benda (even nak buang air besar pun) dengan bacaan bismillah. insyaAllah tu cara paling basic boleh nak ingat Dia.

    jaga diri jiran. gua mintak maap dari ujong tudong sampai ujong kasut.

    (pesan siap2 takut esok lusa dah takde)

    ReplyDelete
  2. sentap jugak gua baca komen famia..

    ReplyDelete
  3. laaa.. lu pun layan jugak lagu nih..

    ReplyDelete
  4. famia...risau baca komen lu...

    ReplyDelete
  5. haha

    paiseh kata azam dia maal hijrah haritu nak topap taqwa. gua bagi Table of Content sikit2. ngeri ke? gua bagi komen yang chill je tu :p

    ReplyDelete
  6. aritu gua layan video ni kat fesbuk.
    lu yang letak ke?

    ReplyDelete
  7. wa dah tobat awal2 lg dh...

    ReplyDelete
  8. mzfara : sbb tu gua layan~

    famia : terimakasih jiran!! lu pun jaga diri.. kalu nmpak gua culas lu sound je laju2~

    jo : eheh!! tau sentap juga lu ni~

    linn : ye.. ye.. gau tau~

    hanie : baca je? amal nya??

    azrin : laa... lu pu layan jugak lagu nih..

    singular : quite2 homecoming~

    aima : xpe. jarang2 bulih nmpakdia nk series betul2. hahaahaa~
    *dh brani dtg? keh keh keh~

    aloy : lu pelat betul ke? kesian~

    keri : bukan2.. nanti gua letak~

    atie : sbb tu gua letak~

    ierma : bagus lah. jgn laa cari pasal ngan gua lagi ye..

    bias : lu tgh qiamullail ke?

    ezzati : taubat lah!

    ReplyDelete