May 4, 2010

Mencuri


"Ahaa..padan muka. Mencuri lagi!" Singular tiba2 bersuara lagak serius ketika di pasaraya C4 mencari bahan dapur demi sesuap nasi untuk santapan kami dan haiwan peliharaan.

Gua jadi sedikit kompius. Sikit saja. Toleh kiri. Toleh kanan. Belakang...
Nampak brader patung tu takde tangan.ceh!

Pesen main2 dengan akidah ni. Pasaraya C4 sila amik perhatian.

15 comments:

  1. sian dia..tp bkn potong 2-2 ke patutnya?

    ReplyDelete
  2. Lily, aku rse dia curik spender je. tu psl sebelah tgn jek potong. haha~

    ReplyDelete
  3. eh?dah di laksanakan ke hukum hudud?

    ReplyDelete
  4. curi eh....

    sib baik tak kena ikat kat pokok...
    rejam dengan batu....

    ReplyDelete
  5. mencurik hukum nye tangan jd kudung!!!

    walaupun kudung, tetap maintain macho!
    pesen rambut x bley blah..

    ReplyDelete
  6. kalu lu perasan, punggung dia kena sula. gua malas nk highlight aritu...

    ReplyDelete
  7. hohoho..singular ley masuk raja lawak..

    ReplyDelete
  8. a'ah...samel mmg cekap..
    sb tu dragonfly jd flying dragon..
    hahahahaha..

    ReplyDelete
  9. Apa lu merepek nie de....
    dah insane ke apa
    lu dah telan panadol menstrual ke blum de?

    ReplyDelete
  10. lepas kena potong tangan kena sumpah jadi patung?
    serun weh

    ReplyDelete
  11. kalu patung yang tak dak kepala tu..
    sebab buat salah apa pulak..

    ReplyDelete
  12. patung pun ada hukuman hudud ye?
    tp manusia kat Mesia ni, idak plak kena hudud

    ReplyDelete
  13. lily : baru skali kes tu barangkali~

    kuyu : mana lu tau? lu ada subahat eh..?

    amirull : entah lah. kalu kat arab saudi sudah kut~

    yanie : itu dosa besar yg lagi satu derr~

    sepet : macho celah mana nye dah xde tangan tu?

    citah : org joho memang lain mcm dia punya concern bab2 agama nih~

    singular : lu ada selak punggung dia ke weh?

    hidemichi : muka pencuri memang patut sedih2~

    erina : tak payah masuk pun memang dah raja gua syak~

    hanie : hoi! apa kutuk2 kawan gua sorang ni...?? lenkali ajak gua skali. hahaha..!!!

    abgmie : bukan gua derr.. member gua tu derr..

    keri : bukan serun.. serummmm. hahaha..!!

    azman : tu dia dengar redio time2 zaman jepun dulu~

    rozita : ni dia tengah sindir2 kerajaan ni gua syak~

    ReplyDelete