May 31, 2010

Saje Mahu Genapkan 20 Entry Untuk Bulan Ni

Agak bedebah rasanya bila objektif mahu ambik moto yang gua tinggal 3 hari lepas kat parking besmen opis sebab helmet kena curi tak kesampaian semata2 gua baru teringat tak bawak kunci bila dah masuk tren nak ke opis pagi tadi sambil bawak helmet.
Kesian Incik Igo~




Lantak lu orang lah paham ke tak~

16 comments:

  1. gua baca menggunakan satu napas. lu buh koma leh tak?

    ReplyDelete
  2. paham ~ ~ buleh tuduh lu nk start incik igo pakai kuasa pandangan mata tak?

    ReplyDelete
  3. pesen minum air semut mmg mcm gitu weh

    ReplyDelete
  4. pegi dok gerabak depan sekali...pakai helmet.



    masa tu..muka kena serius.

    ReplyDelete
  5. fuhhh!! tercungap-cungap saya baca. penafasan harus panjang ni..

    ReplyDelete
  6. pakai laa helmet tu naik tren bak kata stingray...kesian tak digunakan.....mesti hang comel pakai helmet dlm tren...manis~

    ReplyDelete
  7. mintak nyawa..

    satu pam asap rokok terbazir begitu sahaja

    ReplyDelete
  8. bk : lupun.. brape kali guapesan jgn pakai ~ suka2 ati~

    purple : trimaseh~

    singular : tak jumpa mana butang koma~

    lily : huh! pecaya sgt benda2 tahyul~

    citah : lu makan semut wat ulam nak kire macamana?

    stingray : ...sambil pakai hedpon.. nmpak pilot2 sikit dok?

    malin : baca dalam ati sudah la.. x pyh sekat2 nafas~

    aima : tak pakai pun dah manis2 tebu dah~

    asam : gua repot sama che ayu~

    ReplyDelete
  9. lu mmg suka buat kerje banyak kali kan.

    ReplyDelete
  10. aku bce 8 kali baru paham
    hampess lu paiseh!

    ReplyDelete
  11. hidemichi : ambik iktibar lah juga~

    yob : tobat gua x suka weh!!

    kuyu : oke laa tu.. ada kompelin kat gua dah baca 80 kali maseh x paham woh~

    ReplyDelete
  12. tak payah kira, dah mmg aku tak pernah makan berulamkan semut

    ReplyDelete
  13. citah : tengok.. ni lu dah senang2 lupa hari2 lu makan.. ish ish ish~

    ReplyDelete