May 3, 2010

Salah Cakap Bersama Copin vol.3 (feat. Singular)

Di satu pagi yang berkat ketika sesi bersarapan secara muhibbah di kedai Nasi Dagang Ganung Sedap Tak Patut, Taman Melawati...


Gua : Cikcabor tu apa?

Copin : Cakcibor lah!


Gua : Cikcabor ke cakcibor?


Copin : Cakcibor lah!


Gua : Apa2 lah.. apedia??

Copin : Yang tu.. menatang panjang2 sayap tu..

Gua : Apedia..?


Copin : Ala.. apenama menatang tu..? Panjang2 tu.. Aaa..!! Pepatung~

Singular : Oooo.. pepatung. Apesal panggil cakcibor?


Copin : Ntah.. mak aku panggil macam tu aku panggil macamtu la...


Singular : Orang Joho panggil flying dragon~

Copin : A'ah.. flying dragon la~


Gua : Bukan dragon fly?


Singular buat2 tekun makan nasik dagang sementara Copin dah terbayang2 entry blog gua akan datang~



Semua angkata gambau ni.
Mek Hanie sila bertangungjawab~


13 comments:

  1. hahaha.pengaruh kak tasek dengan hanie.

    ReplyDelete
  2. hahahaha...wa dh kabo awal² kat lu kan...
    cakcibor..bukan cikcabor!

    ahk..wa tak mau bertanggungjwb.. :P

    ReplyDelete
  3. pe lgi kasi ikat la ekor cakcibor tu ngn benang pastu lepaskan mcm main lelayang

    ReplyDelete
  4. keh keh keh....

    Aku panggil menatang ni doyong.Doyong ya,bukan duyung.Tapi barai jugak kat kelas dulu silap terpanggil dragon fly.

    http://hapacrita.blogspot.com/2009/10/dragonfly.html

    ReplyDelete
  5. cakcibor tu bukan kaum kerabat cicak ke kak cho?

    ReplyDelete
  6. hish ko ni citah..
    jauh beno rupe cicak ngan cakcibor ni...
    jap..dlm bahasa jawa kan org panggil kinjeng..

    ReplyDelete
  7. lu silap tu ape kes? 'CIKCABOR'

    *gua tgh bekap copin nih

    ReplyDelete
  8. ape buruk sgt name cakcibor. flying dragon lagi cara la...

    ReplyDelete
  9. haah..ye..cakcibor tu kire da btl da..cuma
    flying dragon tu yg mengundang spekulasi disini..

    *kad kuning dah mansuh ke?*

    ReplyDelete
  10. typo adelah talent terbaik paiseh..
    pejam mata sudah..
    hahahaha..

    ReplyDelete
  11. macha : gua pun tak sangka gua senang2 saja bulih tepengaruh.

    hanie : cak ke cik?? sama je bunyi dia weh!

    yanie : bohong sangat lu ni~

    10ton : hahaha.. gile tradisional lu~

    stingray : hahahaa.. lu memang genius brader.. gua tau~

    citah : ha!! kompius..!!! kompius..!!!

    hanie : kinjeng pulak dah~

    myra : jangan.. dgn lu skali silap cakap kang~

    singular : ye.. ye.. orang joho memang spiking eropah gaya tu~

    lily : kad kuning dah penoh.. tengah tunggu stok baru~

    anon : 'hang kata' maksud gua~

    hanie : kaki mau..???

    ReplyDelete