May 5, 2010

Scene Kat Kampung Gua Yang Tak Ada Kat Kolumpo


Port tengok bola paling ummpphh!! penah gua lepak.

Ada angin laut.

Ada lampu kaler kalir.

Ada wifi.

Ada esbelended tiga hengget setengah.

Ada laut. Agak2 kalu frust sangat kalah boleh terus terjun laut.
A'ah. Muara sungai Terengganu.

Shisha je takde~

11 comments:

  1. port mantap tp kalu kalah pun tak gune bai...
    heh!

    ReplyDelete
  2. cantik nyer..indahnyer...
    tgk bola kat cni mst best!!!
    x sabar tgu WORLD CUP!!!
    hahahaha

    ReplyDelete
  3. lampu kaler kalir paling xde dekat kolumpo

    ReplyDelete
  4. nanti bawak aku datang sini.

    ReplyDelete
  5. suke la dgn tian lampu yg mcm bunge tuh..

    ReplyDelete
  6. hisap shisha kat sana kang org kg ingat tgh stone...keh keh keh.

    gua follow lu derr!

    ReplyDelete
  7. mggu dpn gua ikut lu balik kg!

    haha~

    ReplyDelete
  8. shisha xde?huh..elok pn...

    ReplyDelete
  9. afendi : eceh! sindir2 nmpak~

    airiko : best tahap bintang gua kasi!

    aima : eleh.mcm laa lu layan bola kn? hahaha..!!

    redplastik : ye laa. ye la.. banyak je lampu kaler kalir kat kolumpo ni haa~

    stingray : final wed kap kat sini eh??

    yanie : tip top pit pot..!!

    sepet : hehe. lu pun cakap luar mcm org teganu pula main tinggal2 'g' nih. tian~ hahaha..!!

    linglung : bulih je. tapi stail kena bawak sdiri. lu ada? bak pinjam. hee~ tengs derr!

    cikpida : gile apa gua nak alik tiap2 minggu. hoh~

    lily : memang elok untuk persekitaran.. kasi kurang feel tengok bola saja. nasib baik gua x isap rokok. haha..!!

    ReplyDelete