February 21, 2009

Mengapa Orang Bunuh Orang, Sungguh Jahat Orang Itu


Gua dapat Es-Em-Es pelik lagi...


Sender : +0134508923


Jikalau Anda Boleh Tahan Nikmat Video Aksi Hebatku, Sila Tulis ON ROTA Dan Htr Ke 32338. Lebih 100 Koleksi Video Clip Hebat menunggu Anda! Pndftrn FREE




.........................................................



Hape jadah ni...??

Pegi Amerika laa belakon porn.. baru buleh kaya...!! Tu pun kalu lu lawa la. Kalu takat bintang filem 3gp baik lu pegi masjid belajar berzanji!!



Oh.. mungkin aksi libas gunting yang lu nak bagitau.
Gua sangka baik je ni.
Takmo syak buruk dah.
Dosa.



*gua saja bagi nombor telepun dia. bisnis tolong melayu.

20 comments:

  1. aku es emm es no tu..dia kenal ko laaa....hehehehe....pastu dia suh ko banjer aku makan spagheti :D

    ReplyDelete
  2. hah? im the first ka komen? dpt hadiah tak? makan free ke..? movie free ke...hehhehe :p

    ReplyDelete
  3. em.

    dah try lum?

    boleh tahan tak?ha ha ha

    ReplyDelete
  4. adekah kau reply msg itu?
    wahahahaha..

    ReplyDelete
  5. mungkin kamu tu org yang terpilih...hahahaha

    ReplyDelete
  6. ye..ye..mmg jahat org itu


    *wa respon kat tajuk lu je..hakhakhak

    ReplyDelete
  7. *gua saja bagi nombor telepun dia. bisnis tolong melayu. ----> camne hang tau dia melayu? sure hang dah calling² neh..hahahahaha :p

    ReplyDelete
  8. lu.. zaman muda dulu pernah buat prank macam ni tak kat sape2?

    gua becakap pakai xperiens.
    sbb gua penah kena.
    sampai skang pon masih dapat 'cash' dari Dia.

    ReplyDelete
  9. aim-a - 1000kali lu jadi pengkomen petama pon belom tentu dapat adiah.. hahahaa..

    azie - gua tak gemar benda2 syubahah ni.. hahahaa..!

    landaklaut - gua nak tekan reply tpi tetekan delete.. takdak rezeki. hahaha..

    adin - lu nak jugak ke.? hahahaa.

    Erina Asmawani - ombak jahat. hahahaa..

    aim-a - mana ada weyh..

    famia - tobat tak penah.. zaman muda2 gua tak pakai enset. hahahahaa

    ReplyDelete
  10. really hanif? baiknya yu:-P

    impressed!hu hu

    nak berkenalan boleh (eh tetiba,ahaha)

    ReplyDelete
  11. mungkin aksi hebat dia menari dgn botol kot.

    agaknye laaa

    ReplyDelete
  12. nombor penuh tu... tp kenapa ko? hahaha

    ReplyDelete
  13. ewah, menolak plak..kalo aku sms sampai abis crdt aku..wakaka

    ReplyDelete
  14. hahha..nampak sangat lu gersang..

    ReplyDelete
  15. mulia hatimu membantu rakan sebangsa berniaga. Eheh

    ReplyDelete
  16. azie - gua lagi respek budak skolah agama. hahaha..!!

    A t i Q a h - sawan ke..?? nah.. gigit jari gua. hahahaa...!!

    fafarafa - tak tau plak gua botol pandai menari.

    Monkey D Luffy - kut2 lu nak try..

    Mazlan - lu memang tak penah cukop. hahahaha..!!

    mrblind - gua bukan macam lu.. tiap2 malam bulih on. hahahhaaa..!!

    aim-a - bak laa idea weyh..!

    miezi - bab tolong2 gua nombor sichi.. hahahaha..!!

    ReplyDelete
  17. aku pun dapat sms tu seh........... bangang!


    .

    ReplyDelete
  18. mmg bangang,,,
    tahap double cipan,,,

    ReplyDelete