January 7, 2010

I Need A Girl

Macam biasa, ada saja es-em-es hantu yang masuk kat gua punya talian ensep.

Malam tadi...


Hi, i need girl
+60175108740


Apa jadah kah?
Ingat gua ni kilang pengeluaran gadis2 ke??
Oh. Barangkali ajak gua sing a long lagu Ushar kut..

I need a girl, to ride, ride, ride
I need a girl, to make my wife
I need a girl, who's mine, all mine
I need a girl, in my life


Cis.
Lucah macam setan punya lirik!
Nasib baik gua tak minat~

Bosan2 takde kerja, gua reply...

I got it from my momma





Comel bukan??

28 comments:

  1. takkan ada orang tulis no ko dalam tandas awam kot.hahaha

    ReplyDelete
  2. stingray : kasar lu melawak pagi2 ni brader.? haha~

    ReplyDelete
  3. cilakak lu sial tulis no. lagi
    erk888

    ReplyDelete
  4. ahakahkahks.
    tinggi jugak sense of humor lu ek.

    ReplyDelete
  5. heh..dlm henpon pn kena molest?
    comel la..wahuhuhu...

    ReplyDelete
  6. xleh blah lu leh balas sedemikian..

    ReplyDelete
  7. gua syak lu sendri anta msg tu guna fon singular ke cupin ke...hahaha

    ReplyDelete
  8. Luca need a girl. hak hak hak!Jan 7, 2010, 12:28:00 PM

    tak sia2 gua tulis no. lu bg aritu. hahahha!

    ReplyDelete
  9. saja nak bagi ko semangat kot..

    ReplyDelete
  10. pertandingan tajuk lagu ke ape ni hahaahahh

    ReplyDelete
  11. lu bukan bapak hayam ke seh...? muehehehe..

    :P



    .

    ReplyDelete
  12. lu ramai sangat peminat gadis2,tu yg dia mintak satu tu.

    ReplyDelete
  13. okey la. comel jugak la. aku stuju.

    ReplyDelete
  14. stakat ni blom pernah dapat lagi ah...
    ade jugak macam tu eh.

    ReplyDelete
  15. sbb lu reply, gua syak lepas ni mesti dia sms lagi..

    ReplyDelete
  16. lu reply laa, 'lu nak pelempang ke penyepak?'

    ReplyDelete
  17. layan kan je seyh. kot2 leh bawak jadi hsmate. kurang sikit bayar bulan2.

    ReplyDelete
  18. tuhan sememangnya adil. keh keh. lu ada bermusuh dengan mana2 makcik kliner toilet? keh keh.

    ReplyDelete
  19. hanie : takpe. gua maafkan.
    *gua tipu

    deus : beliau yg sial dulu~

    zie : gosok gigi tak? kuning~

    famia : humor kah? cenderung ke begurau je tu~

    ezzati : comel. tak gila. mekasih!

    lily : susah juga comel terlampau kan..?

    hana : gua nak belah otak dia sbenarnya~

    arep : jgn2 lu yg antor eh...?

    luca : ooo.. anti gua pos nombo lu kat jamban pudu~

    mammamia : tahan laa ikit. x bes laa klimak awal2. hahahaa!!

    jo : nak kasi semangat kalu pass laa kopi janda ke. relevan sket~

    masy : lebih kurang la. JanganLupaTajuk.

    tasek : kalu betul gua bapak hayam gua ambar lu dulu. hahaha!!

    ReplyDelete
  20. jirah : gua kasi lu je kat dia. nak??

    ateeka : mekaseh. nah upah. cari sdiri.

    naza : nanti gua kasi. mau?

    patung : ntah. berpuaka barangkali~

    chubbybear : lu pun mcm chubby je gua syak~

    myra : tak pakai braces. of kos lah! hahahaa~

    kasutpink : only god knows why. hakhakhak!

    abampit : gua pun tunggu juga kut2 ada susulan. kalau ada lagi gua bagitau~

    azrin : beliau bernasib baik. mood gua tgh catchy.

    singular : dah vacant lol. lagipun VWM kan umah tanpa maksiat.

    jurukopi : mana ada woh!! gua begurau2 pun ngan gad2 je~

    ReplyDelete