April 30, 2010

Nafas

Biasa lah.

Entry hari Jumaat mesti ada bau2 mesjid - pakai kopiah - bubuh minyak atar sikit.

Eh...!! Hari lain pun mana ada gua merepek bukan2.
Yang merepek-meraban hari2 tu Macha~
Yang duduk seksa beskal hari2 tu Hanie~
Yang selalu buat status bukan2 kat fesbuk tu Lily~
Yang macam laki tapi pompuan celup tu Jo~
Yang selalu perli2 gua tu Jamil~
Yang selalu gurau pesen biawak tu Citah ngan Mucid~
Yang anto komen makan dalam tu geng Paradoks~
Yang baca senyap2 tu anonymous nama dia~



Sudah2...!!

Mari dengar ini~
Dengar satu-satu.
Paham.
Masuk dalam kepala.
Kunci.
Simpan.
Jangan buat2 terdelete pula.
Kalu terdelete juga sila undo. Ataupun restore balik.



"Apa tajuk lagu ko dengar tadi?? Nafasmu berbau??"

18 comments:

  1. hahaha.layan gak lagu ni ;D

    ReplyDelete
  2. layan lagu nasyid jumaat2 camni best jugak..eheheh

    p/s: inginkan pakej katering serendah rm6.90 per pax beserta kek pengantin 3 tingkat secara percuma...lawati

    http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dalam sebulan kalau lu tak petik nama gua 2-3 kali memang tak aman eh hidup lu seh?

    hoh.

    ReplyDelete
  4. kalo tak petik nama wa..entry lu jd tak best ke..heh~

    ReplyDelete
  5. takde pon nama aku. hahahahahah

    ReplyDelete
  6. aku rasa dah baca entri ni semalam.mesti semalam telupa nak tukar tarikh dengan masa eh? patut la rasa pelik, ari kamis tapi entri ari jumaat.

    ReplyDelete
  7. aku xleh nak layan lagu kau...

    ReplyDelete
  8. ni n3 yg tu terlepas smlm ni kan....?


    .

    ReplyDelete
  9. ko yg semedang konpius lagi mau cakap kitorang gurau pesen biawak

    ReplyDelete
  10. Nafasmu berbau kambeng - single terbaru Paiseh.
    Dapatkan di pasaran sekarang!

    ReplyDelete
  11. Yang selalu buat status bukan2 kat fesbuk tu Lily~

    Gua ke neh?ha?gua?hahahaahahhaahhaa....yelah..
    gua status bukan2,lu status iye2..lalalala..

    ReplyDelete
  12. hnnfff.. hnnfff...


    :)


    p/s : kuat pulak gua bernafas..

    ReplyDelete
  13. apesal name gua tader dlm list2? apsal? apsal? *kecik ati~

    ReplyDelete
  14. nasib baik je lu takde depan mata gua seh..
    err..gua pun ada terpetik nama lu secara tak sengaja..heh.

    ReplyDelete
  15. aima : layan lah dengan berhikmah~

    kaseh : maceh~

    yanie : kasi lekat lu punya insaf tu jangan tanggal~

    macha : lol. aritu lu cakap lu suka~

    hanie : tak.. tak.. entry gua jadi masam kalu petik nama lu. sebab tu jarang2 gua buat~

    masy : gua mengamalkan prinsip save de best for de last. sila bangga~

    naddy : mana ada? tadek.. tadek..

    jedi : x layan pun xpe.. amik yang baik2 sudah lah~

    tasek : apeni?? mana ada oh!

    rozita : kompius sikit.. sikiiiiit je~

    citah : bila masa pula gua penah kompius2 neh.. mengada~

    kuyu : jangan beli! tu cetak rompak punya. gua punya blom rilis lagi weh!~

    lily : hoh! ngaku pon~

    azman : stail kuda dah tu weh!

    myra : gua mengamalkan prinsip save de best for de last. sila bangga~

    jo : nasib baik lu xde depan mata gua jo~

    cipida : tak baik malas2 weh.. mertua x bekenan oh~

    ReplyDelete