October 13, 2008

Kembali Potong

Semenjak dua ni... gegendang, incus, stapes dan maleus aku kerap terdendangkan karya baru Butterfingers - K.E.M.B.A.L.I. Terima kasih atas ihsan AzrieHafiz dan MijieSayYor.
Dah dengar ulang ulang ulang dan ulang memang laa tangkap. Sangat menangkap.


Something makes me very agitating, disturbing, perturbing and tormenting... ending2nya - banyak sangat 'bunyi2 murah menambah panjangnya lagu dan besarnya file'. Trademark - usul AzrieHafiz.
Aku sangat terganggu. Jadi aku sunatkan kebanyakannya.

Dan hasilnya aku eksport kat www.4shared.com (exact link x jumpa)
(aku godek2 jugak butang nak uplod kat dekonstruksi - tiada... atau tak jumpa?)
dan jugak kat MP >> http://p4153h.multiply.com/music/item/375/Kembali_Potong


Anyway congrats to Butterers...!
Absolutely art for grabs...





No comments:

Post a Comment