October 4, 2008

Raya 3rd - Eagle Eye

Jumaat. Mood raya dah makin surut.
Nak pegi tengok wayang lagi - Eagle Eye (Dayah ngan Sela cakap cite ni best).

mamat transformers tu kan?


Dengan hati kering aku pegi KLCC sorang2 tengah2 gerimis.
Langkah kiri - tak sempat. Next show pukul 5.30. Malas nak tunggu. Perut pun lapo.


Pegi fudcort level 3. Dah lama tak pekena sizzling. Mentekedarah sorang.

Tiba-tiba..... kreeeett..!!

Meja aku kena langgar. Sorang budak lalu bawak McDolah.
Agak2 7-8 tahun. Gemok.
Landing dua depa dari aku.

Aku jeling. Dia tengok.


Aku tengok. Dia kerut dahi.


Aku tengok lagi ala2 mata helang. Dia usha lain.


Bapak dia datang. Aku buat tak tahu...~



Masa balik baru perasan. Jersi 'MU ultraman' aku ada titik2 kuah sizzling.

Ooo.. shit..!
!!




*no movie preview. huhuhu...

No comments:

Post a Comment