October 20, 2008

Pembangkang Yang Membangkang

  • Curi Pasir di Puchong
  • "Semua Sudah Kawtim"- tokei Pasir
  • Melawan Pencuri Pasir.... OK YB!!!
  • RM22 Untuk 1 Tan Pasir
  • Curi Pasir : YB Mungkin Terlibat?
  • Curi Pasir : Kenapa PTG Tidak Bertindak?
  • MB Selangor....jangan hanya bercakap
  • Rasuah Punca Curi Pasir Berterusan
  • Hari Ni Lori Pasir Tak Beroperasi
  • Di Mana Talian Khas Banteras Curi Pasir
  • Sekali Lagi Khalid Ibrahim Cari Pasal
Tu antara tajuk utama berita semenjak dua ni kat salah satu blog politik yg aku suka (sikit masa dulu). Banyak untuk satu isu bukan nasional. Aku muak.

Kenapa nak hentam lebih2 'awok' sendiri? Lebih daripada pihak lawan dah..

Sekilas aku pikir... kalu dah mentaliti pembangkang tu... nak godam je kejenye.
Dah jadi kerajaan pun still nak lawan. Tak reti sokong.

Dan aku baru tahu menyokong dan membangkang tu tak semestinya antonim.



.

2 comments:

  1. mung ning mesti orang tranung,owk?

    ReplyDelete
  2. hahaha. ye laa tu incik keri..!
    maraaang nung..!!!

    ReplyDelete