January 11, 2009

Gua Sudah Kena

Gua dah kena wabak Ethiophia.

Tengah masak gua ternyanyi...

Tengah mandi gua ternyanyi...

Naik Cik Sona gua ternyanyi...

Tengah tengok Battle of the Band tadi pun gua ternyanyi....


Gua mau saman Incik Oyett.
Gua mau sumpah lu jadik mamat-muka-petak-misai-hitler-sluar-hijau-paras-tetek dalam klip nih >>>> http://www.youtube.com/watch?v=T9w7CqejbB4&feature=related




"jangankan gunung fujiyama..
puncak himalaya ku ikut kamu..
jangankan ke kamboja..
ke ethiophia ku ikut kamu..."

Tengok... gua tenyanyi lagi. Cilakak lu oyett!!

23 comments:

  1. paiseh,
    kalau u nyanyi lagu tu kat ai, baru u masuk list no 1. boley?ahaha

    ReplyDelete
  2. Agagaga..dangdut!! Wa terbayang lu nyanyi lagu tu sambil transform jadik mamat-muka-petak-misai-hitler-sluar-hijau-paras-tetek dalam klip tu. Hohoho..

    ReplyDelete
  3. kalau dah kepala dangdut tu..mengaku jer la..

    ReplyDelete
  4. hahaha. lawak betul abang seluar hijau tu. hahaha!!!

    ReplyDelete
  5. bahaya nie..sat2 lagi wabak nie keluar tv ar..
    glamer mung paiseh

    ReplyDelete
  6. hahaha...
    penangan dangdut c oyett...
    ko pown da terjebak ek...
    hahahaha...

    ReplyDelete
  7. tentu sedap lagu ni kan. nak layan gak lah

    ReplyDelete
  8. ko dah jadik peminat fanatik dia kot

    ReplyDelete
  9. wabak itu dah menjangkit..baru aku lega...

    ReplyDelete
  10. ahhh... lu buat air teh yang gua baru hirup keluar balik... lu ganti balik..belanja gua pekena teh tarik...

    ReplyDelete
  11. azie - mana lubang telinga lu.. gua salu je nyanyi nih.. hahahaha..!!

    Erina Asmawani - gua kata kat oyett, lu plak kata kat gua.. hampeh..!!

    mrblind - ini bukan dangdut, ini pop-jenaka...kata ibu hetty

    aRaBeLLa - lu pon lekat jugak nnt...

    FarhanaLicious - yg gua heran, sore sedap. siut je!

    darkk25 - mana2 pon incik oyett yg stat!

    hannah joe - mmg gua dah kronik gua syak...

    m'Z faRa - sikit masa nnt gua doakan lu pulak. bleh??

    Mr PenyuBiru - gua pun tak tau celah mana yg sedapnye

    Monkey D Luffy - lol . gua belom gila

    oyett - pundek lu...! kem salam timakasih bebanyak sama incik bob yg mengasakan fenomena nih...

    rOhock - dokter pon tak tau Ethiopia tu hapa..

    Fir - mujarab ke?? ingat gua ni badang??

    ReplyDelete
  12. uih...
    mintak dijauhkan lah..
    x mo la wa dengar lagu dangdut 2...
    ekekeke...

    ReplyDelete
  13. wekkkk...tak urban la dangdut..hahahah

    ReplyDelete
  14. apsal gua pun ada rasa nak jugit2 nih... ha ha.

    ReplyDelete
  15. peh! lu pekena dangdut pulak dah!

    ReplyDelete
  16. Mcm mana gua nak tolong ni, gua pun takut gak kalau berjangkit!

    ReplyDelete
  17. cis wa igt lu mat 'ska' rupa 'dangdut'..
    ayuh2 danok kasanova..

    ReplyDelete
  18. m'Z faRa - lu belom try mana nak tau enak ke tak.. hahaha..!!

    aRaBeLLa - urban tu hape?? yg putih2 kat pale tu??

    tasikmerah - "buang tebiat hape mak aku ni" kata MC. hahahahaa..!!

    DarabDua - gua bukan pekena, gua TERkena..

    Hidemichimomotani - ini penyakit auto-sembuh kalu terjangkit kat orang lain. hahahahaa..!!

    Mazlan - gua pun ingat lu mat rokstar... rupa2nya...... hahahhahahaa..

    ReplyDelete
  19. hukaloh.....
    byknyerrr virusss...

    jangan..jangan..janganlah kau ragu ragu sayang..
    jangan..jangan..jangan ragu kan cintaku sayang..

    ReplyDelete