April 28, 2010

Ada Lagi??

Gua baca entry Singular.

Memang mari dia punya memori.
.
.
.
..
...


Gua ke dapur. Minum.

Mata cuba cari2.. takde.

Lama juga tak jumpa objek tu.

Gua buka pintu blakang...

Memang ada lagi lah! Siap mumia kat dalam.
Mangsa terakhir tragedi Berkelahi Dengan Miki Maus.




10 comments:

  1. kejam tak agak² lu orang ni..

    ReplyDelete
  2. hagak2 buleh buat sup x?? try kasi copin hirup..insyaAllah hilang la sengal dia tuh..

    kejam weiyhh!!

    ReplyDelete
  3. astaghfirullah.


    Membunuh binatang dengan cara membakarnya sama ada yang boleh dimakan atau tidak adalah dilarang dan berdosa besar. ‘Abdullah bin Mas’ud Radhiallahu ‘anhu meriwayatkan dengan berkata:

    Maksudnya:
    “Dan Baginda melihat sarang semut yang telah kami bakar. Maka Baginda bersabda: “Siapa membakar ini?” Kami menjawab: “Kami.” Baginda bersabda: “Sesungguhnya
    tidak seharusnya diazab dengan api melainkan oleh Tuhan Pemilik api itu (iaitu Allah Subhanahu wa Ta‘ala).”

    (Hadits riwayat Abu Daud)

    ReplyDelete
  4. laa....akan ada lah mangsa pembunuhan kejam tk lama lagik

    ReplyDelete
  5. peram mcm nak buat pekasam..perghh..mesti 'harum' baunya...

    ReplyDelete
  6. citah : riporter kosmo dah slalu dtg~

    zara : masing2 buat2 takde bau~

    hanie : gua saksi kejadian saja.. algojony orang lain~

    sepet : lu dh try ke..? nnt gua kasi kt copin~

    prosper : amboi2... wat gaya tak bersalah nampak. hahaha...

    rozita : apa pulak..? gua harap kaum kerabatnya dah pupus, koman2 pun pindah umah jiran sebelah~

    kejora : ni bukan peram.. ni dah slali tengah panas ni~

    zonaku : ingat diorg dh xde keje sgt nak bukak kes terpencil mcmni?

    yanie : lu dh penah buat ke? apa resepi? kongsi la sikit~

    ReplyDelete