April 26, 2010

Jerantot


Gua kat majles kawen2 kat Jerantot. Tugasan amik2 gambor.
Tapi gua rasa lagi banyak amik gambor budak ni daripada pengantin. Fawzan nama dia. Dah sama comel dah. Cuma lincahnya lain macam. Orang tengah renjis2, dia selamba baring tengah2 isap susu. Noti dia sebijik macam gua juga dulu2.

Makwe2 lawa pun tak berapa nak ada ni. Warga Jerantot... sila amik perhatian.



*ini post tengahari semalam. Tiada liputan GPRS di sana. Minta perhatian toyol kuning juga.

12 comments:

  1. sekeping je?? mane gmbr pengantinnye?

    ReplyDelete
  2. bebudak biasa la...hahhaah

    ReplyDelete
  3. sape nak makan nasi dagang ngn aku nih.....

    ReplyDelete
  4. toyol kuning sesat lam hutan la tu..

    *makwe2 lawa xde takpe..ade dak kecik neh cukup da*

    ReplyDelete
  5. job ke? pergh! mantap. mantap!

    ReplyDelete
  6. chez ngan naimah kawen ke?
    kehkehkeh

    ReplyDelete
  7. mesti pengantin hangen jer... ko asyik minat budak tu... org soh amik pic pengantin...

    ReplyDelete
  8. aima - gambor pengantin ada dalam tujuh ratus keping. nak??

    hanie - gua punya.... kastemer~

    jedi - kalu org besor wat gitu baru pelik dok?

    10ton - tido laa dia dah xde epot mau lending~

    citah - oh tidak. gua rasa x mungkin jumpa lagi~

    keri - lu lagi hebak woih!

    singular - gua lah..!!

    lily - toyol kuning mnyorok dari rimau tu barangkali~

    liliyuli - mantap2.. macam rentap!

    zul - hahaha.. gua eskelet komen ni ke beliau~

    zonaku - angin tak angin.. bayar tetap bayar. hahahaa..!!

    ReplyDelete