April 17, 2010

Opocot Helo!!

video


Gua tak tau nak kata macamana....

Skali tengok macam kelakar tak patut.

Dua kali tengok macam bangang nak mampus.

Tiga kali tengok rasa macam kena tipu pun ada.

Lu orang rasa macamana?

14 comments:

  1. kl kena betul2..
    mesti dh kena campak iron tu..
    heh..
    mcm separuh membohong jek..

    ReplyDelete
  2. kena tengok dua kali baru paham.

    ReplyDelete
  3. mana dapat nie. lawak gler. jgn terkena mcm tue dah

    ReplyDelete
  4. plug x pasang kunun2 panas kne seterika..pastuh kwn dah standby nk rakam,bunyik fon ala2 sound effect gituhhhh..eh,ni prediction jek..bukan tuduh2..

    haha

    ReplyDelete
  5. eleh.nampak sangat belakun. gagal.
    haha

    ReplyDelete
  6. oh baru faham. die tgh gosok baju. pastu handphone dia bunyi. dengan konfiden die angkat iron letak kat telinga. tapi nampak sangat gagal dalam lakonan. hahahaha.

    ReplyDelete
  7. heh.
    ni kalo terkena betul, tak macam ni dah gayanya..

    ReplyDelete
  8. ringtone je yang hidupkan video ni.

    ReplyDelete
  9. ni kalu umah kite, jawab call angkat hairdryer...

    ReplyDelete
  10. hanie : separuh ke penuh gua tak tau.. lu tanya beliau lah!

    macha : xpe. gua paham kepala otak budak2 dekan nih~

    aizuddin : layak ke panggil pelakon..?? penipu? macamana..??

    anakmakwan : eheh! gua terjumpa dalam kompiter. lawak pedih nama dia~

    ku-yu : tapi bulih juga lah buat2 hibur~

    zie : peh. teliti betul kalu pesen cekgu tu kan..? hahahha..!!

    vivi : kasi pen merah la~

    landak : ye. sila kasi markah dakwat merah juga~

    jo : mcm lu penah kena saja ni...

    melon : tak kontemporari langsung rington pesen gitu~

    patung : bukan. musuh!

    singular : baru selamat sikit telinga. espeseli copin lah~

    ReplyDelete