April 12, 2010

Famvil (Siri Sindir2)



Padu sangat ni brader katunis!
Nasib baik gua tak main. Anak buah gua pula tak reti baca.
Jadi sape2 yang main dan reti baca sila kecik ati.
Termasuk anak buah gua punya papa. kehkehkeh~
Gua rembat kat fesbuk.

14 comments:

  1. nasib baikla aku dah pencen dr farmvil....
    jd xde isu la nk kecit2 ati nih....

    ReplyDelete
  2. nasib gua bkn tergolng lm glongn ptni ni

    ReplyDelete
  3. bapak aku pn men menatang nih. dah level2 expert plak tuh. xtau la ade setan ape dlm famvil nih.

    ReplyDelete
  4. hehe. alhamdulillah gua dah lama bersara jadi pekebun maya. hati gua big. tak terasa langsung sudah :p

    ReplyDelete
  5. Kkesot limpe ngan paru-paru..

    ReplyDelete
  6. hehehehee..
    aku x penah bukak pun.. penah tgk org main, tp aku x minat nk amik tau

    ReplyDelete
  7. gua rasa kartunis tu pun layan farmville lah.

    ReplyDelete
  8. ish..xde terasa lgsg..
    berkebun-berperang-berjudi adalah dilarang
    dlm FB gua..hahahahha..

    ReplyDelete
  9. ierma : ah! yg penting lu terasa juga~

    apei : sila hantuk paler kertunis. dengar2 dia tinggal area2 umah lu je~

    aminah : ye la. lu kn dokter2~

    qema : cuba laa rekueas utk tanam sayur betul2.. jimat sikit belanja rumah~

    jo : ah..kalu main pun bukan lu nk mngaku~

    ~0~ : oyeh...! gua dah pikir idea2 mcmni dulu. nak lukis je x comel~

    jiran : pertanian sudah.. samurai2 ada lagi x..??

    jaja : kalu ter xpe la.. kira tanpa niat laa ni~

    haha : kkesot...?? struggle juga gua nak ngeja tu. hahaha..!

    zonaku : lu blom try lagi.. xnk ke cuba skali..? skaliiiiiiii je~

    keri : gua syak pun mcmtu juga.. mcm ekspert je~

    lily : itu lu punya.. org lain punya tetap x dpt lu bendung~

    aizuddin : lagi celaka!! kalah makwe2~

    ReplyDelete