November 18, 2009

Entry Berani Mati

Perkenalkan..



Makwe baru gua... Sheilla.

18 comments:

  1. tgk gaya nyer...
    dak Sheilla ni mesti tinggi dari lu kan paiseh...


    hahhahhaha

    ReplyDelete
  2. lu nak announce tuan die ke "name" die bai...?
    ~haha

    ReplyDelete
  3. azie - bukan. gua memang minat dia lah~

    yanie - 189cm. amacam??

    jane doe - tu laa tuan punya nama.. sheilla c~

    ReplyDelete
  4. farhana - gua repot kat darkk. lu wat prangai huduh kat sini~

    ReplyDelete
  5. wekk! wekk!
    stokin la lu neh..

    ReplyDelete
  6. tahniah akhirnye lu ada makwe...bila nk celebrate??

    ReplyDelete
  7. Huhu..tinggi hajat lu kn,bro?
    cher gtaw kt org tua lu kot2 leh g minang..
    heheheh...

    ReplyDelete
  8. liliyuli - lu dengki. lu sangat antonim dengan beliau. dari segi sukatan tinggi. hahahaaa~

    kk - maceh.. maceh~

    ezzati - tahun depan. lu nak tahlil ke joget lambak?

    lily - gua takde nak gelojoh2 mcm lu.. sket2 org tua~

    ReplyDelete
  9. dari luar garang TAK tampan
    malangnya dalam hati ada taman

    hakkk ptuih..... hahahahaah

    ReplyDelete
  10. sangat tak segan mengaku yg bebukan~~

    hahaha~~

    apekah?

    sila lariii~~!!!!!

    ReplyDelete
  11. speedrider - sopan skit bleh tak brader...?

    ayu - tak payah lari lah. gua tak kejar pon~

    ReplyDelete
  12. kaxx - baru laa sedap2 bergelut~

    macha - panggg!!!! *terus pusing 360drjah~

    hidemichi - tulen bang~

    ReplyDelete