November 2, 2009

Maaf

.




Gua dah penat sangat.
Gua nak rehat.
Kalu agak2 lama sangat takde entry, paham2 la tu. Dah bungkus.
Tengok lah macamana.

Terima kasih.




.

31 comments:

  1. ah gimik mcm ni gua dah bosan.

    ReplyDelete
  2. sokong apei.

    kat mana lagi lu nak pung pang pung pang kalau bukan kat sini..

    ReplyDelete
  3. eleh...baru kena tegur pasal kawin sikit dah kecik hati...relaks la seh...

    ReplyDelete
  4. pergh..putus cinta?...cik sona kena kebas??

    rilek brader...

    ReplyDelete
  5. erkkk bungkus kapan ke paiseh..lu jgn mcm2..

    ReplyDelete
  6. bungkus apa ni seh....? jgn tinggalkan guaaaaaa....

    ReplyDelete
  7. eh, takkan sampai nak bungkus?

    ReplyDelete
  8. lepas ni lu buat comeback guna 'saya-awak' la plak..

    ReplyDelete
  9. ala..tak kan merajuk kot..mehla gua belanja lu abc xtra cekelat..

    ReplyDelete
  10. jgn mjuk paiseh.....xhnsem la cmni

    ReplyDelete
  11. lu nak bungkus......kasi tapau ar...

    ReplyDelete
  12. lu majok nape neh bro?
    cm bunyik kecik ati je neh..
    alololo...
    tamao majok eh..nti gua cr awek comey pujuk lu
    eh..

    ReplyDelete
  13. gua sebagai pendengar yg baik punya, sokong apa jua keputusan lu..xder luak pun kat maner2

    ReplyDelete
  14. berblog bukan letih sgt pun
    dua tiga baris pun sudah cukup menjadi satu ntri..ttatatta~

    ReplyDelete
  15. lu nak g mane?? rilex la..jgn sentap2...heheh..jgn bungkus blog lu! bungkus nasi lemak takpe..

    ReplyDelete
  16. even wa dah private blog wa tetap sokong lu ye blog...
    sori beb sebab dah private..
    hummm...

    ReplyDelete
  17. dia diam kejap je la. dia tgh goreng wedges.

    ReplyDelete
  18. Biasa la..jalan highway yang keras-keras pun buleh tau runtuh...inikan pulak hati paiseh yang macam taman titiwangsa.



    Cuba pegi main layang-layang.Buleh tenang skit kot.tapi jgn main masa ribut petir.

    ReplyDelete
  19. x kan x abes g0rang wedges lagi...windu nak baca lu punya p0st .... (^_^)

    ReplyDelete
  20. oh oh oh..blog walking..ai ai..eceh!

    ReplyDelete