November 10, 2009

Tribute to Peri Peri

Jangan baca entry ni.
Terima kasih Singular.




Gua nak tribute tapi tak tau nak kabor apa. Gua pun bukan kenal sangat budak Peri Peri ni. Macamana bulih rapat pun gua tak paham. Dia pakai obat guna2 gua syak.

Walimtulurus dia hari Sabtu kemarin. Dah dijemput tu tak sampai ati pula gua tak nak pergi. Kang tak jadi majlis. Lu patut terima kasih kat Daus. Dia tak ikut kalu, gua tak sampai kat dewan gerend tu. Ali Ketam pun cenderung datang sebab gua ada kut. hahahaaa!!

Terima kasih la belanje nasik beriani. Tapi gua tetap tak puas ati. Makcik tu bubuh sikit. Tak bebaloi pula gua wat kira2 dengan kos logistik. Nasib baik gua bulih supply sirap satu jag. Terima kasih lah Darkk ngan Macha.

Maaf lah Peri Peri. Gua tak sempat nak ambik gambor pengantin. Lincah kemahen. Terhiling2 ke situ sini. Apa2 pun Selamat Pengantin Baru. jangan lupa tutup pintu kete. Yang lain2 gua sempat jumpa ; mek Hanie, mek Yanie, mek Sakura, cik Liliyuli dan makcik Tasik Merah (ya. gua nebes. hahahaa!!). hai~



Dua kutu tetap aktiviti jumpa2 beloger Melaka.



Adiah asal yang gua nak kasi.
Tapi tak jumpa pula kertas nak balut adiah besar2 gini.



24 comments:

  1. tak de kena mengena nk nebes ye seh... :P

    perghh... gila hensem macha. gambar bulih buat resume apply kerja along.



    .

    ReplyDelete
  2. kikiki...pic second tue??tahan heli ke bro??hahahha

    ReplyDelete
  3. tak leh kasi hadiah tu lu kasi hadiah apa?
    belon buih buih ke?

    ReplyDelete
  4. wah,encem nye die rambut cacak2..hehehee

    ReplyDelete
  5. hahahha..oh.,korang geder2
    togeder geder..bes ler

    ReplyDelete
  6. tasik,
    oooooo..thats sweet of uuuuuu~~
    hahaha~

    paiseh,
    heh. maleh gua nak kabo ape lu ni.


    welkam bek bro.

    ReplyDelete
  7. gua dengar2 lu merajuk seh?
    betul ke?


    kalau betul.........













    gua memang nak gelak kaw-kaw punyalah....

    ReplyDelete
  8. ok la sikit pon..janji free..!!1
    hahahah

    kalau gua dan sental barisan kedua pulak..
    then vbaaris kali ke tiga lak...

    ReplyDelete
  9. ko tau...aku pandang hala pintu je trus nmpak muka ko. ke hulu ke hilir dgn henpon. nasib baik aku pemalu. kalo x aku tgur dah...

    ReplyDelete
  10. lu tak marah wa lagi kan?
    ngeh³..

    ReplyDelete
  11. haih...igt majok lama sgt...

    ReplyDelete
  12. gud t0 2 know u r still alive :)

    ReplyDelete
  13. thank u kat en.sona......
    kl to melaka 1jam.....
    160km/j...
    bapak polisi jangan bace comment nie...
    huhuhuh.......

    ReplyDelete
  14. wa tunggu lu di tepeng ritu. rupanya lu di sana. hahaha.

    wa kawen.. lu kasi hadiah mcm tu..xbalut pon xpa. wa terima.

    ReplyDelete
  15. takyah balut. masuk dalam kotak jek.

    ReplyDelete
  16. paiseh....
    kim salam kat daus....

    kekkekekkeke

    ReplyDelete
  17. mana-mana blog ada muka macha. gigolo lah dia tu. haha

    ReplyDelete
  18. kakuna - tu baju belang kat bawah~

    tasikmerah - lu dah santau gua awal2 gua syak. hahaha!!

    ~0~ - bukan tahan. angkat~

    yobsumo - nak kena terajang macam dak jirah ke..??

    zie - tipu. mana nampak cacak2 woi~

    rozita - rajin2 laa jemput gua pasni ye~

    macha - ape welkam2..?? nak gua berambus sgt ke woi..!

    sharamli - yep. malam2 tak tau laa cmne jadinya~

    jo - salah. gua nak gelakkan lu pulak. aci??

    kimisai - gua memang tak in langsung nak buat perangai tak senonoh macam lu~

    jajazuzu - apesal gua tak nampak lu? nyorok dalam jag ke woi..?

    ReplyDelete
  19. liliyuli - sebab ada orang lain yang gua lebih nak marahkan. nasib baik..

    lily - deng~ bukan ngajuk la woi. penat.. penattt!!!

    abampit - gua konsider lu jugak.. kang lu nak pungpang2 FM2010 ngan sape lak?

    copin - nak gua story scene kejar2 saga ke??

    hana - gua dah kabor kat sapik awal2.. kecik2 dah nak adiah kawen. gatai. hahahaaaa!!

    bias - kotak penalti pun blom tentu muat woh!

    yanie - dah depan2 aritu takmo lak kirim2 cium~

    patung - tu. bawah~

    kaxx - kasi tabligh laa skit. lu dah dekat ngan dia tu~

    copin - nak bercinta gi ON CINTA la woi!

    ReplyDelete