November 19, 2009

Ramai Je Orang Buat Entry Gambar Randum, Gua Pun Nak Wat Juga~

Apa kaitan objek sebelah kanan tu dengan isu Dr. Asri?

29 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ko syak yg kanan je , yg kiri plak apehal?

    ReplyDelete
  3. penyokong kuat tu. jangan tak tau.

    ReplyDelete
  4. dia tu tang mana kontroversi ada,mesti dia ada.


    macam kelulut dengan buah.


    haha

    ReplyDelete
  5. xpaham aku...pelik pun ada...ciss..

    ReplyDelete
  6. ni belah kanan aku ke belah kanan dr. asri?

    ReplyDelete
  7. hoho~
    da mcm kait buah plak..

    ReplyDelete
  8. hmm.yg botak tuh sebuk..mlm2 men blkg

    ReplyDelete
  9. ~0~, ko tak paham ke?

    aku lae tak paham?
    ape citer tuan tanah?

    ReplyDelete
  10. halah..da lama xde kontroversi,kira tumpang
    dr.asri pn kira gempak abes da la kt dia 2..
    haih..tampal pe ar kt muka 2 tataw malu..

    ish...
    *geleng2 kepala cm cendiakawan*

    ReplyDelete
  11. objek?

    jangan la hina sampai macam ni sekali seh..

    hahahah~

    ReplyDelete
  12. hehe dia lah penari lagu waahaaabibib. lagu itu tengah famous di padang pasir in case kalau tak tahu.

    ReplyDelete
  13. haha..
    apa pakcik tu buat??

    ReplyDelete
  14. nk offer dr asri berlakon cak cak le tu.... he he.



    .

    ReplyDelete
  15. objek itu hanyalah deco erick semata-mata...hahaha

    ReplyDelete
  16. LAGI PUN....MEMANG WAJAH DR. ASRI...BEKAS MUFTI NEGERI PERLIS INDERA KAYANGAN TU....SUNGGUH BERCAHAYA....PUTIH MELEPAK...BAK TELUR SI BURUNG PUNAI YANG BARU MENGELUPAS U ALLZ...

    wakakkaka..ni ak quote bulat2 dr blog azwan..berpinar2 mata ak bc blog die..

    ReplyDelete
  17. amboi amboi amboi, objek tu pun ada
    wakaka =P

    ReplyDelete
  18. gua tgh cari pashminar cmtu skang..

    baru cak cak cak!

    ReplyDelete
  19. objek tambahan buat penuh frame gmbr..

    ReplyDelete
  20. luca: pashmina yg cmtu gua ade jumpe kt forever 21 haritu..kan ayan ade pgg

    ReplyDelete
  21. cak cak cak..
    lame x jenguk belog mu paiseh oo..

    ReplyDelete
  22. loyer - yang kiri tu gua tak berani. dia cium tangan pak jib macam cium bini~

    chempaka - penyokong apa?? wahabi??

    stingray - oh patut laa muka pun ada iras2 kelulut~

    ~0~ - gua lagi tak paham. sebab tu gua tanya

    chempaka - belah kanan lu lah. lu komen mana tadi?

    qema - mana galah nye?

    aminah - mana lu tau?? ada bukti? meh sini gua nk tengok juga~

    ayu - gile. kalu gua paham takkan laa gua tanya lu orang pulak~

    masy - loyer pale lutut dia!

    lily - botox barangkali~

    ReplyDelete
  23. macha - hina celah mana nye. habis sopan laa tu woi~

    yob - o. tatau plak gua. gua layan nawal zoughby je..

    jo- jawab.. jawab!! tanya gua balik wat mende~

    tasekmerah - peh! ini jawapan paling rebel gua syak. taniah2.. hahahaha..!!

    liliyuli - erik punya atas tadek rambut, bawah ada janggut...

    aloy - hek elleh~

    yanie - gua tak reti impose2.. gile. tabaik fitnah woh!

    phish - gua muntah~

    sitie - gua tak berani. lu gagah sangat lu kutuk lah~

    khairil - nak kena tempeleng?? berani lu komen lucah2.. hahahahaa~

    ReplyDelete
  24. bias - waiyo??

    luca - meniaga mende tu pulak ke??

    hanie - mana ada frame pon woi!

    oked - pakwe lu pakai menatang lu juga ke..? kool ke..??

    dzul hafixi - gua pun lama tak jengok belog ni. hahaha!!

    ReplyDelete