November 23, 2009

Ini Bukan Masalah Rumahtangga

via es-em-es...

Gua : Try ko ajak Mai. Aku pun nak jumpa dia gak.

Es : Kalu aku ajak Mai aku sorg laa jumpa dia. hahahahaa...



pedoman;

gua - gua lah.

Es - member gua yang baru seminggu kawen mari Kolumpo; merancang perjumpaan dengan kawan2 sementara menunggu sesi konvokasi wife beliau habis.

Mai - makwe cun yang kami kenal dari laman sosial dan blom penah jumpa.











Selamat berjaya lah dalam alam rumahtangga ye Es.
Hidup laki2..!!

*gambor budak dua ketul tu dah tenggelam. yay!!


14 comments:

  1. mbr lu mmg xkasi can kt lu ar bro..
    heheh..

    ReplyDelete
  2. ooo....eh, konpem ke mai tu kategori awek ?

    ReplyDelete
  3. orang dah berumah tangga mmg bnyk nk tambah pengalaman ....

    ReplyDelete
  4. ok Mai boleh isi kekosongan untuk lu pulak!

    ReplyDelete
  5. dekat kedah pun banyak mai...
    pi mai pi mai tang tu je dah ada 2 mai...

    ReplyDelete
  6. aik..bru khwin pon da menggatal....

    ReplyDelete
  7. confirm ke dia letak dia...hehehe

    ReplyDelete
  8. bro~
    tlg ucapkan slamat gak pd Es dr aku
    mekaseeyyyy!

    ReplyDelete
  9. lily - ingat gua tak brani repot bini dia..? heh~

    azie - gitu lah. kut. lu nak macamana??

    citahrudin - kompem!! dokter woh!

    cikot - ntah. gelojoh nak kawen cepat2 gitu laa jadinya. hahaha!!

    yob - nak nak nak nak!!

    jo - mai tu dah ada patner. pi~ kan.??

    aminah - normal. baru laa laki2 woh!

    patung - sape dia..?? lu bukan ngata gua kn..??

    ries lee - nak main2 sila ketik gambar2 kat kanan neh~

    hanie - sejak bila pulak lu ilang ingatan ni??

    triple x - gentlemen brader~

    qema - sama2.. gua tak brani. hahaha~

    bias - ye!! hidup paradoks!!

    ReplyDelete