February 20, 2010

Bukan Cinta Biasa


Budak2 kemaruk nak masuk majalah porno tapi tak dapat. Dapat masuk blog gua pun jadi la.

Sila pilih satu~


29 comments:

  1. apasal x taruk muka lu sekali?haha

    ReplyDelete
  2. tiada satu pun diatas...huhuh..

    ReplyDelete
  3. tak nampak dada,, susah la nak pilih..

    ReplyDelete
  4. sexy-sexy semuanya...
    auww~

    ReplyDelete
  5. perrgghhh... pesen artis mangga. tayang bulu dada. gambar lu mana?


    seksi? awwwwww...

    ReplyDelete
  6. gua nak tgk bulu dada! bulu dada!

    ReplyDelete
  7. igt majalah manggo tadi....

    ReplyDelete
  8. yang menyandang dan mengiring tu boleh la bagi 5 markah.. haha.. posing penting ok...

    ReplyDelete
  9. ewwwww.
    hilang selera makan gua sekejap.

    ReplyDelete
  10. vidadarisakura - gua takde la nak terjebak dengan progrem maksiat macamni~

    speedrider - memang celake~

    lily - macamana dengan potografer..? kehkehkeh~

    aima - gua kat mesjid. solat zohor berjamaah~

    aloy - sama je sume.. tetek itam~

    jo - gua nak muntah~

    periperi - gua tengah jadi imam solat zohor masa ni. lu ingat pasu bunga ke main nak2 je~

    linn - dh mabuk gelemer... kehkehkeh~

    ateeka - yg duk blakang tu banyak. prosper nama dia~

    sha - blog dengan majalah pun lu dah kompius.. jatuh stended tokei~

    audadidamia - 5/100. bulih sgt lah!

    qaby - lentok celah mana? kayu je semua. hahaha!!

    famia - dah2. jangan tengok lagi. sila tatap gua punya dude. moga dtg balik lu punya apetit~

    ReplyDelete
  11. chillassskerrrr punye tajuk buat malu gua jer...:P

    jangan sampai gua uplod pic lu plak...

    bukan majalah mangga...majalah ED HARDY!!!

    tulang belake....seksi??? seksi kerzzz?? hahah :D

    ReplyDelete
  12. nampak aje salah gua...

    ciss..!

    ReplyDelete
  13. betol2 bkn centa biase neh..wahhahaa...

    ReplyDelete
  14. cinta luar biase nih...

    ReplyDelete
  15. lu buat header blog la.. market nih..
    hahahah

    ReplyDelete
  16. gile gmbar posting ala2 majlh mangga,,psen nk mek kt pool...br cool.cm fool....eh..td aku nmpk ko ke kt dmnsara??ke slh?

    ReplyDelete
  17. copin - dah2 laa tu bekawan dengan alkazam. lu tu pesen mudah tepengaruh. makin parah dah gua tengok~

    sha - nukan ke tegur menegur tu amalan mulia lagi berpahala~

    shestatispulse - bila masa pulak guapenah buat tajuk bohong~

    bdkdpnpc - cinta alien?

    bias - mangga tu yg gila. duk bawak budaya begambo tepi swimingpul~

    dzul - nanti gua sajes kat chez. taruk kat blog dia~

    aminah - betul laa tu.. lebih ke fool. hahahaa!! damansara?? kat mana tu?? gua tak penah sampai sana. maknanya bukan gua laa tu. maaf~

    ReplyDelete
  18. bulan depan kuar la majalah manggis dengan hoi pic ni

    ReplyDelete
  19. kameramen mangga goyah jugak macam ni...ada saingan.

    ReplyDelete
  20. gua rasa calon yg paling kiri tu layak msok majalah playgirl bulan 13.

    ReplyDelete
  21. deus - edisi terhad~

    stingray - jawatan wartawan masih kosong~

    cikpida - bulan tigabelas?? lu jangan memain.. gua ingat kiamat dah ni~

    arep - kalu ada lu lagi haramjadah gua syak~

    ReplyDelete
  22. hahah...
    bgos ar slalu igt kiamat, bru ler mukminin..

    ReplyDelete