February 23, 2010

Perindustrian Blogger Bersatu Di Akhbar


Bila masa pula Perindustrian Blogger Bersatu ni ada jawatan Ketua Pemuda? Abah gua pula tu yang digosip. Tersinggung betul~

Sape2 tulung jawab. Presiden? NPGK? AJK Tugas Khas mungkin..?

20 comments:

  1. bendahuruhara..
    wa dengo² PBB dh bungkus..
    orang kata la..


    hahaha~

    ReplyDelete
  2. buat la sesi makan tengahari bersama.
    kita tengok setakat mana kepincangannya..

    ReplyDelete
  3. aku ketua pemudi. tak tau apa2 pun.

    ReplyDelete
  4. Rasa mcm nk panggg jek monitor lcd hak opis kt dpn gua ni

    ReplyDelete
  5. bapak ko dipitnah nmpknye. hehehe

    ReplyDelete
  6. masuk sokabar tu pakcik karim..piweeettt~

    ReplyDelete
  7. lu kena menuntut bela bro..main abah2 neh
    dah kira main kasar neh..hahaha...

    ReplyDelete
  8. semat jugak abah lu...maybe kehenseman beliau tak berapa nak menurun kat lu...heheh

    ReplyDelete
  9. usul yang jo cadangkan tu gua sokong.

    yang aripsamat punya pun gua sokong jugak. heh.

    ReplyDelete
  10. macam mana gua tak tau ni,, apa ingat gua bukan gila jawatan ke?

    ReplyDelete
  11. arini my last day berentry~
    aku akan ilang tuk jangka masa yg lama~
    ko jaga diri~
    tankiu sgt2~
    rindu kat ko nti~

    ReplyDelete
  12. abah lu blogger ke?
    kasik link..
    nk polow..
    hahaha

    ReplyDelete
  13. mewarisi bakat rupanya deme ni.

    ReplyDelete
  14. hanie : gua rasa belum.. cuma hidup segan.. mati malu2~

    jo : makan hari2 la..! baru true~

    10ton : kat umah nu~

    kaxx : waklu kembali. hahahaa.!!

    ateeka : lu salah perindustrian ni~

    cikpida : sila2.. rusak kalu lu ganti. gua senang2 kat sini~

    masy : gua tak heran. sokkabar yg tak penah nak betul tu~

    liliyuli : lu masuk intenet.. lagi peeeewit~

    lily : benda2 terpencil macamni gua tadek hal sangat. banyak lagi isu global gua kena hendel ni~

    arep : lempang mau..??

    jard : tobat tak brani. hahahaa..!!

    ReplyDelete
  15. macha : gua pun setuju ngan paiseh nak kasi tendang tulang belakang lu bertalu~

    aloy : lu dah level2 derekter.. dah planet lain tu~

    ayu : lu tadek gua nak bergotic2 kat mana pula pasni..? btw wisyulak~

    deus : banyak kahak ke hape?

    dzul : www.abahgua.bloggua.com~ amacam??

    keri : hahaa.. abah lu pula mesti lagi hebat dia punya bakat menembak.. dok?

    azrin : biasalah.. dah sokkabar jenis hari2 menipu~

    ReplyDelete