February 20, 2010

Jelawat

Time matrikulasi dulu2...

Ada junior penah tanya gua. Lebih ke teka gua syak...

Kenapa jerawat tumbuh kat muka bukan tapak tangan?

Mari buntu juga gua punya pale otak duk pikir. Gua punya nerd pun banyak lagi masa tu. Suci lagi. Tapi muka tak berapa nak suci sebab jerawat pun tengah lebat. Remaja sangat lagi~






Dia kasi jawab sendiri...

Sebab kat tapak tangan tak ada muka.




Rugi pula rasanya tak kasi tapak tangan ke muka beliau time tu~

14 comments:

  1. silentreader

    haha

    ReplyDelete
  2. aku baru nak suggest bagi tapak tangan ke muka, biar dia tau apa rasanya.

    ReplyDelete
  3. kalau gua, dah lama gua tanya," muka lu nak kena tapak tangan?"

    ReplyDelete
  4. kalau gua, gua kasi cium je sedas~

    ha ha.

    :P


    .

    ReplyDelete
  5. gua akan ty, "eh, betul ke takde? kt tpk tgn gua ada je muka". masa tu jugak gua kasi sedas. biar terkedu dia.

    ReplyDelete
  6. mujur time tu papan katil maseh belum wujud dlm diri si penulis...

    btw..hahaaha

    ReplyDelete
  7. kalau yang bagi teka teki tu gadis2, gua tak bagi tangan seh, gua bagi bibir ke muka.

    :P

    ReplyDelete
  8. gua rasa nak bagi tapak tangan gua kat lu
    amacam leh?

    ReplyDelete
  9. bg je berapa tapak yg ade kt lu kt muka dia..
    bkn susah..ahahahahah...

    ReplyDelete
  10. kat mukabuku ade muka...tp takde pun yg ade jerawat...

    jeles btol...

    ReplyDelete
  11. anon - apa lu mencarut ni..? tak tau gua nak jawab macamana~

    zara - tapak kaki gajah pun gua nak kasi kalu bulih~

    ateeka - nape tak sajes lapan tahun dulu..?

    mr fackry - alaa.. dulu2 mana ada gua garang mcm skarang~
    *setailo betol nama lu brader

    tasek - tak sanggup pula gua nak langgar etika unibesiti islam~

    gsp - ceh! skang bulih laa cakap.. try dolu2. time lu beringus.. brani?

    zie - hahaha.. ganas2~

    macha - tapi kalu gua tengok juga muka dia macam era pazira ke macam enot~

    deus - bulih. jnji lu rasa tapak kaki gua dulu lah. bulih?

    lily - zaman2 inesen mana gua tau nak rebel gitu gaya~

    sha - dulu.. duluu!!! zaman skolah punya cerita lol. skang gua tak bimbang lagi. dah kacak bergaya~

    ReplyDelete
  12. kacak?

    lebih ke bergaya cacat je gua tgk...

    ReplyDelete
  13. sha - bohong la. bila time lu penah tengok gua~

    ReplyDelete