February 6, 2010

Hantu Menstrual



Petikan dari surat kabar yang gua kadang2 baca, jarang2 nak percaya...

"...Penerbit filem itu, K.K. Dheeraj dari penerbitan K2K mengambarkan filem itu sebagai bercirikan komedi iaitu mengenai wanita yang meninggal dunia semasa didatangi haid sebelum dia bertukar menjadi hantu bagi membalas dendam." - Agensi




Dah takde komedi pesen bersih sikit ke..??

14 comments:

  1. tahu gok..ni pesen mende punye cite?? xdok idea ah tu nk wak cite molek2,wak cite pesen gitu..lu la plok jd film maker,mst ade adegan lempang2 org ngan papan katil..

    hehhehee

    ReplyDelete
  2. ni macam cerita zaman dulu2 je Seh.

    ReplyDelete
  3. dia nak balas dendam kat sapa? balas dendam sbb apa? sbb datang haid ke?...

    gua confuse nih

    ReplyDelete
  4. pas mati datang bulan, buleh jadi antu pulok..bengong..hahahaha..

    ReplyDelete
  5. pervert la direktor dia.
    tak cukup kasey sayang.

    ReplyDelete
  6. for real?? ni lawak ke ape?
    sudah kekeringan idea gamaknya diorang ni.
    mungkin ini versi lawan kisah kaisara agaknye. versi jijik. :p~

    ReplyDelete
  7. seh.......... jom g tgk....huhu :P

    ReplyDelete
  8. ceh..ni da kes main kotor da neh..
    tombok director kang br tau..

    *yg lu lyn gak pehal?*

    ReplyDelete
  9. zie : kalu gua jadi film maker sape pula nak ganti syif gua keje~

    cinta hati : eiii.. pang kang~

    macha : tengok tayangan tu brapa hariblan..

    ateeka : sah. endon!

    dyanz : lu nak tua kalu sila tempah penerbangan ke jakarta secepat mungkin~

    kakuna : kes buang napkin dalam tong sampah ni barangkali~

    dzul : serupa setan~

    famia : bekas dokter saket puan tu gua syak~

    deus : poww!!!

    azrin : pesen tak bleh masuk mesjid~

    landak : kreatif juga. mungkin~

    copin : tengok apa..?? sepender lu..?

    lily : gua kasi tahu saja.. gua layan karoke indon je~

    ReplyDelete