April 13, 2009

Tasik Hantu

Es-Em-Es dengan budak opis lama gua semalam...



*&%^$*^$*^(tepaksa potong. ayat mengutuk gua) ....weh, bdk2 S***ra ckp, skrg kat opis ada en HAN. - dia


Nape S***ra? Sape lak jmpa? - gua


K.long yg jmpa.smua budak pmpuan dh tkt nk g toilet..sbb ms dia jmpa 2 time pagi. aku pelik gk. dl aku slalu o.t sorg2 smpai 10 mlm. xde plak aku jmpe. - dia.


jmpa apa? kliner mmg la wat kije pagi2. ape natakod. xseram langsong. - gua.


bengong la ko. k.long jmpa ms dia g toilet pagi 2. bdk cina tu tgh sikat rambut di ms 2. k.long tgur la bdak tu, say morning. lps 2 k.long pn g la masuk opis. pas2 k.long dpt tau budak cina tu rupanya MC aritu . xdtg keje pn. apa lg tekejut la minah tu. - dia.




...............................




Dah banyak gua dengar pasal kes kena kacau kat opis lama gua tu. Memang bentuk geografi pun cenderung untuk jin dan syaiton wat habitat. Tepi hiway mengadap tasik. Time gua keje situ dulu pun penah gua gayut ngan opismet yang buat OT memalam. Tengah ralit sembang dia jerit kuat2. Tekejut. Macam latah pun ada. Dia kabor kaki dia macam kena pegang. Gua duk yg duk umah pun seriau weyh!

Penah gak satu petang tu. Nak hala ke maghrib dah. Opis yang sama. Gua baru nak balik. Gua tengok ada sorang lagi member gua tengah ralit wat keje lagi. Ed nama dia. Siwiyes kemahen. Muka kerut2. Gua tegor. Dia diam. Gua jalan terus. Saspen pon ada ak seposeng. Nak sampai pintu gua tengok lak ada PC belom tutup. Pekerja contoh macam gua mana tahan tengok duit kompeni mengalir keluar masuk longkang TNB. Gua nak tulung tutup. Cari mouse tak jumpa. Keybod pun mcm rusak2 je. Puas gua ketuk2 baru la bulih shut down.









Esoknya si kecoh. Cerita antu buat kacau kat opis. Si Ed jadi mangsa.
Dia dengar ada antu menaip kat belakang time nak maghrib semalam.
Sehari suntuk gua tahan gelak.

34 comments:

  1. lu memang hantu la bai.
    gua rasa hantu lu masih ada kat s***ra tu.
    haha.

    ReplyDelete
  2. gila!
    sib baik dia x demam..
    kene sampuk ngan "antu paiseh"
    hahahahaha

    ReplyDelete
  3. wa syak lu dah terpengaruh keliwon..

    ReplyDelete
  4. kalau jumpa, tolong mintak nombor ekor.. gua nak tikam..

    ReplyDelete
  5. hahaha...hantu pun ada buat keje murni!

    ReplyDelete
  6. lu pengaruh kuat ar bro..lu tdo x cuci kaki eh?? lu masok opis pon cuci kaki la...

    ReplyDelete
  7. sib baik tak kuar tajuk..
    hantu tasik merah..
    kn kak tasik..
    hahahaahahaha

    ReplyDelete
  8. hahahaahaha...tak takut pong..:p hantu pun naik takot tgk rambut hang yg pacak² tu...:P

    ReplyDelete
  9. siwiyes???

    hantu pelat ni, bukan hantu kopek,ahaha

    p/s: ingatkan cite pasal kak tasik jadik hantu,kah kah kah

    ReplyDelete
  10. ye la...tajuk ni wat aku tingat tasek merah..tasik hantu merah...tasik merah hantu~
    kak tasek~ rilek a ye...

    pesanan...maghrib2 blik umah, sembahyang we~ hehehe~

    ReplyDelete
  11. oits.. aku letak gmbr mu di blog.. ko jgn marah aaaa'aaahh!!

    ReplyDelete
  12. ade salah satu tingkat kat situ ade pocong..siap ade rakaman cctv lagi..muahahha..aku x nak cakap tingkat baper...biar kan ko diselubungi misteri...hahahahahahahahha!!!

    ReplyDelete
  13. weh arabella..ko jgn la takutkan paiseh ni..aku pun tahu pocong tu ada di tingkat berapa..sbb aku dah pernah tgk cctv itu..hahaha!!

    ReplyDelete
  14. ko tgk paiseh..sumer org TM da tau..ko nak tau gi mintak kat memana staff rakaman cctv tuh..hahahahahaha

    ReplyDelete
  15. k.e.r.i. - lu mau try ka?? jemput laa.. seri kembangan nu..

    miSz.haNie - gua tak seram mcm tembikai. kah kah kah!!

    Liliyuli - zaman tu keliwon tak tubik lagi la..

    Ahmad Azrin Aziz - nnt lu bulih 1st prize jgn lupa belanja gua henpon. hahahaha..!

    Hidemichi - murni tu nama majalah skolah gua. jgn main2! hahahaha.!!

    -HanaMichi- - orang kabor. gua cite je. dia tipu gua tipu la.. takod laa tuh!

    tasikmerah - gua pn syk mcm tu. pompuan je dia into. hahahahhaa..!!

    miSz.haNie - gua xdan nak wat tajuk kow2. ada idea??

    aim-a - lu jgn ckp besar.. opis lama gua ni dekat ngan umah lu. hahahhaa..!!

    azie - lu la antu pelat. hahahahaa..!!

    ReplyDelete
  16. siwiyes??uwekk,gedik sung0h!
    kat tingkat36 tu pon slalu gak ade hantu rambut pacak.kol7 pagi slalu bekeliaran kat lif..tgh² mlm nk ke pagi lak duk ket0k² keyboard layan lagho sesowang...agaga

    ReplyDelete
  17. mugiwara - lu jgn lupa pesan kat antu tasikmerah ngan anak2 dia skali. hahahahaa..!!

    mrblind - hantu lu jugak! hahahaha..!!

    xuen adyla - aaa?? repek tu hape??

    Jard - lu tempek lu hantu! hahahahahaa..!!

    aRaBeLLa - wek!! dengki ar tu lu punya opis xde mistik2. hahahahaaa..!!

    Liliyuli - nak pocong gi puchong laa wei!! hahahahaha...!!

    ReplyDelete
  18. jendow - kat tingkat dua nu pun gua sokmo nampak sosok2 beruang... lu jaga2.

    ReplyDelete
  19. alah,takat beruang pe de hal.buat bantal pel0k gua je tuh...haha

    ReplyDelete
  20. ahahaha. buduh. xgune XD eyt! ape salah. abg bazir elektrik. msk tnb. tnb salur ke uniten. hwa3. pakcik kayo. kayo!! XD

    ReplyDelete
  21. ko kate tak de mistik??silap besar la weh..Klj ni la salah satu bandar puakaa ..(wa dengar orang citer jeh) tapi opis wa pun ape kurangnyer..
    ade staff pernah dengar time senja dlm tandas pompuan dengar Cik Pon tu sedut2 XXX lagi..aduii wa tak boleh citer kang....(ko jangan ingat aku bagi komen lucah pulak..ko paham sendrik lahh..hukhuk)

    ReplyDelete
  22. jendowl - uuu..belagak.. lu histeria sok2 gua suap lada itam byk2.. hahahahahaa...!!

    sol - berapa juta lu masuk syer TNB weyh?? hahahahaha..!!

    aRaBeLLa - apa.?? gua tapaham.. sila buat entry khas utk gua. bulih??

    ReplyDelete
  23. "Siwiyes kemahen"

    oit dowl jgn guna perkataan ni..nt aku ghairah! wakaka..

    ReplyDelete
  24. kau pun serupa incik Han kot??lalalalala~~

    ReplyDelete
  25. lu sengaja wat2 tak paham..lu pikir sendrik la..benda ape yg tak de kat tandas laki..yg tu la Cik Pon sedut2 tu..kalo lu tak paham,lu jangan ngaku lu sekolah sains dowl..

    ReplyDelete
  26. adess kat blogspot ko bela jin lah pulok Paiseh!!!... apasal nih atok oiii

    ReplyDelete
  27. hahaha.hantu yg menaip tu lu la

    hahah hampeh tol la lu

    semua org dh pk lu hantu gak kah3..

    ReplyDelete
  28. acece - sah.. lu ada perangai keturunan kaum Lut. hahahahahaa...!!

    HazirahMahadzir - biar laa jadi rahsia kat situ. hhahaha!!

    aRaBeLLa - gua xpenah masuk toilet pompuan. lu tak cite cane gua nak tau..?

    raffsien - kat sini gua rebel sket. hahahaha..!! yg lu duk link belog gua sama taraf ngan tok guru punye apecer?? gua mana sama level weyh..!

    ieza - hantu celik IT nama dia. hahahahaha..!

    ReplyDelete
  29. paiseh said...
    "kat sini gua rebel sket. hahahaha..!! yg lu duk link belog gua sama taraf ngan tok guru punye apecer?? gua mana sama level weyh..!"


    hehehee aku letak ler ko sekali kat situ sbb senang nak masuk site nko nih... lagipun aku masih budak baru huhuhuhuhu... lain ler ko dah otai! kira geng ler

    ReplyDelete
  30. hahahahahaha...
    wa dah agk dh...
    mst lu hantu 2....kui3...

    ReplyDelete
  31. raffsien - otai korok lu. gua rebel. tau tak?? rebel!! hahahahaaa...!!

    BudAk hijAu - hantu2 gua pun kacak pe. hahahahahaahaa..!!

    ReplyDelete