September 2, 2009

Bersahur Di Kubor

Makwe Ambik Order : Minum apa?

Cupin : Bagi saya.... kedai ni menarik lah.

Singular : Air la dol..!

Cupin : Oo.. bagi saya neskepe ais.

M.A.O : Makan...?

Singular : Nasik putih lima, satu tomyam Pok Tek...

Cupin : Apa tu...?

Singular : Tomyam tetek babi.

Cupin : Aaa..??!!

Singular : Pork bahagian tetek.




Macam setan kan budak2 ni main2 ngan rezeki...



Pok Tek paling true boleh didapati di kubor, Gombak.
Ekceli fudkort. Dekat2 tu ada kubur.
Takut?? Ciss.. Macam budak2...!


32 comments:

  1. isk..isk...
    bulan ramadan pun kau suka mencarut ye...

    ReplyDelete
  2. tomyam pok tek memang sedap.

    p/s: mak kata waalaikumsalam. dgn ucapan sambungan : bila nak dtg umah? kah kah kah

    ReplyDelete
  3. Pork?

    Kang selsema kang~

    Jangan beb~

    ReplyDelete
  4. jangan main2 ye anak2..
    kang bende yang halal jadi haram plak..

    ReplyDelete
  5. paaaannnngggg....!



    tolong kirim lempang kat bdk2 tu...


    hahahaha...

    ReplyDelete
  6. ooo... pok tek nama dia? sungguh ketinggalan zaman. aku tak tau. ha ha.

    ReplyDelete
  7. Alaa gelap-gelap bukannya nampak pun kubur tu.. tu orang tak takut..

    Lamer giler gua tak makan kat kubor tuh

    ReplyDelete
  8. isk..isk.. tak baik cakap camtu kat rezeki yg halal

    ReplyDelete
  9. gua nampak mcm sedap kuah tom yam tu, tolong fax kat gua alamat dia..

    ReplyDelete
  10. weh, name aku pulak naik? cipanzifi... cupin byk sgt soalan.

    ReplyDelete
  11. ah lu yang takot kabo orang

    ReplyDelete
  12. ish ish ish..nak jadi darah daging tu..tak baik..tak baik..

    ReplyDelete
  13. teringat kat kebun FARMVILLE fesbuk
    ada ba alip ba ya...

    hehhehehe

    ReplyDelete
  14. haha. dia bagi betul2 baru lu tau.

    ReplyDelete
  15. mmg wujud ke pok tek ni?
    aku ingatkan sate babi je ade.
    hahahah.

    ReplyDelete
  16. selalu gak makan situ.Kedai mana? ujung kiri ke ujung kanan? Kedai Gelas besar? =)

    ReplyDelete
  17. poktek ?

    muahahaha.
    memang babi.

    ReplyDelete
  18. err..bebudak tu sume suka babi kew?
    eeeuuuwwwwwwww

    ReplyDelete
  19. babi ada byk tetek. tetek mana yg lu pilih wat tomyam ni?

    ReplyDelete
  20. gle true mkn tomyam babi bagian tetek..hak hak hak..setail laaaa

    ReplyDelete
  21. hanie - gila beruang btul~

    jo - bukan gua lah!

    ateeka - tak. jangan siyes sangat!

    azie - iyee.sedap.gua tau. mintak mak lu masak pok tek dulu. baru gua pegi. hahahaha..!!

    zara - gua lagi takut haram dari selsema

    akupentoi - try lah!

    rozita - nak kena rotan tu kak~

    sharamli - sebab kami sahur berlima. lagi dua nnti gua citer~

    periperi - o. ingatkn lu panggil sape tadi~

    tasikmerah - nak kena buang negeri ni!

    ReplyDelete
  22. madulebah - ntahla.. lebih ke dusun durian dah gayanya. hahahaa..!!

    kakuna - iye.. gua tak tipu~

    patung - simple punya ayat pun x paham?? nak gua buat dlm puisi gak ke..??

    penyubiru - blom sampai hidayah lagi budak2 tu~

    apei - mana gua nak ingat alamat dia. tanya jalan gua tau la..

    singular - gua rasa lu dah tak berapa nak single dah. tukar laa nama. hahahahahaa..!

    kecik - nak takut mende nye. sok2 lu pun ke situ jugak~

    naddy - jangan tiru! budak2 tu memang x senonoh~

    yanie - ada sekor sesat kat gua punye fesbuk. lu punye eh??

    macha - bukan gua yg oder. hahahaa..!

    ReplyDelete
  23. chempaka - xtau ke?? kodi laa lu. hahahaha..!!

    kureen - iyee.. sedap! xyah laa ulang byk kali weyh!

    stingray - takde. sume dah tebakar. tinggal gelas besar ada bukak baru kat depan mesjid~

    keri - hilir demo xtau. huhuhuhu~

    liliyuli - lu xyah laa siriyes sgt.. org johor tu~

    bias - babi gua xtau. tomyam tu best laa..

    yobsumo - ada. macam bunyi lu bedengkur. hahahahaa..!!

    luca - tetek babi jantan belah kanan. kut.

    phish - setail korok lu! haram woh!!

    ReplyDelete