September 11, 2009

Bertemu Artis Hong Kong Kat Bazar Ramadhan



Lawak gile babi scene ni sampai asma gua bulih datang balik kalu layan.
Mana tahu gua terjumpa Si Kepala Besi tu kat Bazaar Ramadhan Simpang Wangsa Melawati time beli spageti. Ada kontek artis antarabangsa rupanya pakcik spageti tu.











Dah banyak rambut dia.
Pakai sabun Eumora gua syak.






*hari jumaat pun lu mengata orang ke oyett?? bawak2 laa tobat wey...!

25 comments:

  1. bro, lu tangkap gmbo die, dia pasan x?

    ReplyDelete
  2. ces. boleh naik ke pakai sabun tu?

    ReplyDelete
  3. kahkahkah...padan muka ! nk sgt gamba thomas narayanan :P ~bagus oyett...~

    ReplyDelete
  4. eh..same beb muke dia...beza rmbut je......ko ada asma ke beb??

    ReplyDelete
  5. gua kalau bidio mmg lemah.... pc pesen siput.

    ReplyDelete
  6. woah!!
    ni kepala besi dlm shoalin soccer kn?

    ReplyDelete
  7. hai.jadi tokan sabun plak ke ko seh??

    ReplyDelete
  8. stylo gaya pakcik tu posing....ala2 anuar zain

    hehehhehe

    ReplyDelete
  9. lu sempat mintak sain x paiseh??/

    ReplyDelete
  10. suka entry oyett itu... hehehe.....

    ReplyDelete
  11. hahhahaha. x de buat show ke pakcik tu?? menung nampak

    ReplyDelete
  12. lu pun ada asma? mati mengerikan la nanti. hahaha! gua da standy nak mati ngeri.

    ReplyDelete
  13. hehehe,,,mmg lawak habis,,,tergolek2 wa gelak srg2 layan,,hikhik,,,
    hilang jap kesedihan yg melanda,,,

    ReplyDelete
  14. haha..lawak2..eh,jgn lupe mai santai kat gua punye bloG!!

    ReplyDelete
  15. zara - sebab tu gua brani wat entry.

    hana - ntah. macam blur2 je..

    patung - bulih. lama sket. bukan senang gua nak uplod tak pakai youtube tu!

    nizam - owo

    speedrider - ntah. lu xde rambut lu try lah.

    friha - woi woi.. komen kat sana lah..

    aminah - tiga kali tengok macam lu pun ada nak sama jugak. hahahha..!! asma? dulu2 je.

    naddy - woi woi.. pelat!! gua tukang pakai.. oke2 je.

    tasikmerah - tau dah. hampeh~

    adam - shaolin lah! lu kenal??

    macha - gua bisnes tolong member2..

    ReplyDelete
  16. yanie - peh. tak agak2 lu nak komper pun..

    mia - memang sama lol

    sharamli - mana lu tau?

    dzul - tak. takut dia bagi lain je..

    d_yanz - cilakak! subahat ye!!

    hazerin - puasa tu gua syak~

    bias - tan hou kang..

    oyett - apa?? apa?? dah puas ati lu? demm~

    jajazuzu - iye.. sbb tu gua brani wat entry. hahahaa..!!

    luca - cilakak! asma gua dah berambus la.. lu la mati ngeri sorang2. hahahahaa..

    sutera putih - apa isu lu ni.? meh share2.. telinga gua bagus sgt bab2 mendengar ni..

    jen - bila lu nak insap ni woi..?? wat malu budak UIA je~

    ReplyDelete